آغاز فعالیت نهادهای اجرایی ایلام از ۲۳ فروردین‌ماه
کد خبر: 3889336
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

آغاز فعالیت نهادهای اجرایی ایلام از ۲۳ فروردین‌ماه

استاندار ایلام گفت: فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ۲۳ فروردین‌ماه با دو سوم ظرفیت و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی ایلام از 23 فروردین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار امروز، 17 فروردین‌ماه اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از 7 تا 14 است، اما باید پروتکل بهداشتی و همه توصیه‌های پزشکی و اصول بهداشتی رعایت شود.

وی در خصوص فعالیت اصناف و بازار نیز افزود: فعالیت‌های بازار به سه دسته کم‌خطر، متوسط و پرخطر تقسیم شده‌ که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های کم‌‌خطر از شنبه هفته ‌آینده شروع می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه حمل و نقل عمومی و حمل بار نیز آزاد است اما حمل و نقل بین استانی و تردد مسافران بدون هیچ ملاحظه‌ای ممنوع است و مسافران غیرساکن به استان‌های خود بازگردانده می‌شوند، اضافه کرد: تردد بین شهرستانی نیز تا روز جمعه، ۲۲ فروردین‌ماه همچنان به جز خودروهای دارای مجوز ممنوع است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان فروردین‌ماه تعطیل است و از طریق فضای مجازی و تلویزیون آموزش‌ها پیگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص تعطیلی مراکز مذهبی، زیارتگاه‌ها و اماکن مقدسه نیز گفت: کماکان این مراکز تا پایان فروردین‌ماه تعطیل است و ستاد نماز جمعه اعلام می‌کند که تا چه زمان تعطیل باشد.

استاندار ایلام به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از ۲۳ فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: کارمندان و ارباب رجوع هر روز غربالگری می‌شوند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: باید افراد فعال در بازار همه موارد بهداشتی را رعایت کنند و محل کسب و کار خود را روزانه ضدعفونی کنند و مشتریان نیز موارد بهداشتی را با دقت رعایت کنند تا به صورت هوشمند از ابتلا به کرونا پیشگیری شود.

انتهای پیام
captcha