برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار در دفتر تسهیل‌گری محله‌ بان‌برز
کد خبر: 3888911
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار در دفتر تسهیل‌گری محله‌ بان‌برز

رئیس جهاددانشگاهی واحد ایلام از برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار و ۷ رویداد توسط دفتر تسهیل‌گری در محله بان‌برز خبر داد.

برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار در دفتر تسهیل‌گری محله‌ بانبرز

به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی استان، امروز، 16 فروردین‌ماه، اظهار کرد: در دفتر تسهیل‌گری در منطقه «بان‌برز» (مهرآباد) که با حمایت  دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری با همکاری جهاددانشگاهی ایلام در سال ۹۸ راه‌اندازی شد، تاکنون ۶۰ جلسه عمومی با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی برگزار شده و ۴ تفاهم‌نامه در این راستا به امضا رسیده است.

وی تعداد جلسات برگزار شده با سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی را 50 مورد اعلام و بیان کرد: در طول سال ۱۳۹۸ تعداد ۳۰ کارگاه آموزشی برگزار شده است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد ایلام از برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار خبر داد و گفت: در این محله ۷ رویداد برگزار شده است.

حسینی از ارائه ۱۵۰ مشاوره فردی و گروهی در حوزه حقوقی و مددکاری در محله بان‌برز خبر داد و گفت: این مرکز با حمایت مدیر دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام، در حال محقق کردن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در مناطق حاشیه‌ای است.

به گزارش ایکنا، پیگیری و مطالبه‌گری اجرای پروژه‌های کالبدی و زیرساختی، شناسایی مشکلات مردم در زمینه عدم بهره‌مندی از خدمات، آموزش جامعه محلی در زمینه مهارت‌های پایه، فنی و حرفه‌ای، بهداشت عمومی و بهداشت خانواده، شناسایی گروه‌های آسیب‌پذیر نظیر زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست، سالمندان تنها، شناسایی گروه‌های دارای آسیب اجتماعی نظیر معتادان، زنان بدسرپرست، کودکان کار، افراد بی‌مسکن و شناسایی گروه‌های کم‌توان نظیر معلولان و کودکان دارای سوء تغذیه از جمله وظایف دفاتر تسهیل‌گری است.

انتهای پیام
captcha