قدردانی وزیر کشور از استاندار ایلام برای اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
کد خبر: 3888644
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

قدردانی وزیر کشور از استاندار ایلام برای اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

وزیر کشور در پیامی از قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام به منظور اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره بیماری کرونا قدردانی کرد.

قدردانی وزیر کشور از استاندار ایلام در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز، چهاردهم فروردین در پیامی به دلیل اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ایلام از مسئولان استان به ویژه سلیمانی دشتکی، استاندار و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا قدردانی کرد. متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

جناب آقای سلیمانی دشتکی

استاندار محترم ایلام

اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونان استاندار، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می‌باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

همچنین، استاندار ایلام نیز در پیامی از مردم استان در خلق حماسه ۱۳ فروردین‌ماه قدردانی کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی از مردم متعهد و با فرهنگ استان ایلام در همراهی مثال زدنی در نه به سیزده بدر تقدیر و تشکر کرد.

در بخش از این پیام آمده است: آنچه که امروز مردم با فرهنگ و متعهد ایلام عزیز در روز طبیعت با رعایت اصول بهداشتی به نمایش گذاشتند  تلفیقی از اخلاق و مدنیت بود که حس مسئولیت پذیری و تعهد در مقابل همنوعان و همراهی با قوانین و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشت.

آری این مردمان بزرگ یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعیشان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز ۱۳ فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پر افتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق کردند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از همراهی یکایک مردم عزیز و بزرگوار استان ایلام بابت این حرکت ارزشمند در خالی کردن خیابان‌ها، پارک‌ها و طبیعت و شرکت نکردن در مراسم روز ۱۳ بدر صمیمانه قدردانی نمایم.

به یقین امروز ایلامیان عزیز با این حرکت ماندگار گامی بلند در راستای سلامتی خود و جامعه برداشتند و امیدواریم این همراهی و همکاری تا شکست قطعی این ویروس منحوس ادامه یابد.

در روز سیزدهم فروردین مردم ایلام با چشم‌پوشی از سنت سیزده بدر با ماندن در خانه برای پیشگیری از بیماری کرونا همکاری گسترده‌ای با مسئولان استان ایلام داشتند.

انتهای پیام
captcha