شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۲۸۸ نفر رسید
کد خبر: 3888410
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۲۸۸ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه قطع زنجیره شیوع کرونا بهترین راه مبارزه با این ویروس است، گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به تعداد ۲۸۸ نفر خبر داد.

شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۲۸۸ نفر رسید
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز دوازدهم فروردین ماه اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان ایلام گزارش شده است.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ایلام گزارش شده که با احتساب این موارد تعداد متوفیان بیماری کرونا در استان ایلام به ۲۷ مورد افزایش یافته است.
کریمیان با بیان اینکه مردم هشدارهای مربوط به خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند، تاکید کرد: اگر عموم مردم برای مدتی در منازل خود بمانند و هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند، زنجیره انتقال بیماری کرونا قطع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به ضرورت بسیار حیاتی عدم حضور مردم در دامن طبعیت در روز ۱۳ بدر، عنوان کرد: در خانه ماندن و نرفتن به دامن طبیعت در روز ۱۳ بدر نقش مهمی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا خواهد داشت و از مردم شریف استان ایلام درخواست می‌شود با رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن، همراه و کمک یار مدافعان سلامت باشند. 
انتهای پیام
captcha