اعلام هشدارهای ممنوعیت تردد در ایلام از طریق بلندگو
کد خبر: 3887812
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

اعلام هشدارهای ممنوعیت تردد در ایلام از طریق بلندگو

پیرو ابلاغ دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا در خصوص قطع زنجیره بیماری و فاصله‌گذاری اجتماعی از امروز، 9 فروردین‌ماه، هشدارهای ممنوعیت تردد از طریق بلندگو در سطح شهرستان ایلام اعلام شد.

اعلام هشدارهای ممنوعیت تردد در ایلام از طریق بلندگو
به گزارش ایکنا از ایلام، پیرو ابلاغ دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا در خصوص قطع زنجیره بیماری و فاصله‌گذاری اجتماعی از امروز، 9 فروردین‌ماه، هشدارهای ممنوعیت تردد از طریق بلندگو در سطح شهرستان ایلام اعلام شد. در این هشدارها که توسط هلال احمر ایلام و بنابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ایلام اعلام شد، از مردم خواسته شد تا اطلاع بعدی از منازل خود خارج نشوند.

همچنین از مهمانان نوروزی خواسته شد هر چه سریعتر نسبت به ترک شهرستان اقدام کنند در غیر این صورت، مطابق دستورالعمل ابلاغی دولت مشمول اعمال قانون خواهند شد.
 
همچنین براساس دستورالعمل قطع زنجیره انتقال کرونا، از ورود مسافران به استان قاطعانه جلوگیری می‌شود و افراد میهمان نیز باید استان را ترک کنند.
 
این مصوبه شامل ممنوعیت ورود ایلامی‌های ساکن دیگر استان‌ها نیز می‌شود و اعلام شده و برای جلوگیری از مشکلات بعدی مهمانان هرچه سریع تر استان ایلام را ترک کنند.
انتهای پیام
captcha