غسالخانه متوفیان کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است
کد خبر: 3887568
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

غسالخانه متوفیان کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است

استاندار ایلام با بیان اینکه غسالخانه متوفیان کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است، گفت: مردم در دفن بیمارانی که به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند، پروتکل‌های وزارت بهداشت را رعایت کنند.

غسالخانه متوفیان کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام هفتم فروردین ماه در جریان بازدید از غسالخانه ایلام، از ایجاد غسالخانه مخصوص بیماران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: مردم بدانند که در صورت مبتلا شدن به این بیماری حتی اعضای خانواده هم نمی‌توانند به طور مستقیم در مراسم تشییع و دفن آنان حضور پیدا کنند پس علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد تا بیش از این شاهد این اتفاقات تلخ و آزار دهنده نباشیم.
وی در ادامه نسبت به آمار فوتی‌ها در اثر بیماری کرونا هشدار داد و گفت: گرچه تا صبح 7 فروردین آمار مبتلایان در استان ایلام به ۵ نفر نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته اما متاسفانه آمار فوتی‌ها نسبت به جمعیت استان نگران کننده است و مردم باید هشدارها را در این رابطه جدی بگیرند و با در خانه ماندن نسبت به قطع هرچه سریع تر زنجیره انتقال کمک کنند.
همچنین، در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و طالب صادقیان شهردار ایلام نیز حضور داشتند.
انتهای پیام
captcha