تجهیز بقاع متبرکه و امامزادگان ایلام به مایع ضدعفونی کننده
کد خبر: 3881736
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
حجت‌الاسلام عزیزی خبر داد:

تجهیز بقاع متبرکه و امامزادگان ایلام به مایع ضدعفونی کننده

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به تجهیز بقاع متبرکه و امامزادگان استان ایلام به مایع ضدعفونی کننده، گفت: توصیه‌ها و نکات بهداشتی به تمام دست اندرکاران بقاع متبرکه و مساجد ایلام ابلاغ شده است.

تجهیز بقاع متبرکه و امامزادگان ایلام به مایع ضدعفونی کننده
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام 7 بهمن، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار ایلام نشست قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان ایلام در خصوص ضدعفونی اماکن شعب اخذ رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ساختمان این اداره کل نیز که محل اخذ رای بود در اولین فرصت ضدعفونی شد.
وی با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مردم تقاضا می‌شود که در مراجعه به مراکز مذهبی به ویژه مساجد و بقاع متبرکه نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند، افزود: تمام بقاع متبرکه و امامزادگان به مایع ضدعفونی کننده مجهز و نسبت به ضدعفونی اماکن متبرکه  سطح استان ایلام اقدام شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اضافه کرد: به مسئولان و دست اندرکاران بقاع متبرکه سطح استان ابلاغ شده که درب‌های ورودی و خروجی، دستگیره‌های ضریح مطهر، جا مهری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، زائرسراها و کلیه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند به طور دائم در بازه‌های زمانی مناسب ضد عفونی و استریل شوند.
عزیزی با بیان اینکه تاکید می‌شود که از توزیع هر گونه غذای نذری و نذورات فاقد بسته بندی تا زمان اعلام رفع خطر آلودگی در سطح بقاع متبرکه جدا خودداری شود، گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی بقاع متبرکه به منظور آگاهی بخشی عمومی به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری استفاده بهینه می‌شود.
وی گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم که در صورت مراجعه به بقاع متبرکه رعایت نکات و اصول بهداشتی را در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام
captcha