جهاددانشگاهی ایلام توانسته حرکت به سمت توسعه را سرعت بخشد
کد خبر: 3881733
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
منتخب مردم حوزه انتخابیه ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی ایلام توانسته حرکت به سمت توسعه را سرعت بخشد

منتخب مردم حوزه انتخابیه ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در حل مسائل جامعه موفق عمل کرده است، گفت: جهاددانشگاهی استان ایلام توانسته حرکت به سمت توسعه را سرعت بخشد.

جهاددانشگاهی ایلام توانسته حرکت به سمت توسعه را سرعت بخشد
به گزارش ایکنا از ایلام، سارا فلاحی، منتخب مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه با حضور در بین جهادگران دانشگاهی استان ایلام، ضمن قدردانی از اعتماد مردم حوزه انتخابیه ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی همواره با پشتکار، تخصص و تعهد جهادگران و نگاه حل‌المسائلی توانسته منشاء خلاقیت و نوآوری باشد.
وی بر ضرورت تعامل این نهاد با دیگر مجموعه‌های جامعه تاکید کرد و گفت: استفاده از توانمندی‌های این نهاد حرکت استان ایلام را به سمت توسعه سرعت می‌بخشد و این نهاد رسالت‌های عظیمی را در همکاری با منتخبان مردم در مجلس آینده دارد.
منتخب مردم ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، داشتن تیم مشاور از نخبگان را رمزموفقیت و تاثیرگذاری واقعی نمایندگان عنوان کرد و گفت: این تیم را تشکیل خواهم داد و از ظرفیت همه‌ نخبگان استفاده خواهم کرد.
فلاحی با تاکید بر اینکه در رسیدن به صندلی خدمتگزاری مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیون دانشگاه هستم، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که دانشگاه به عنوان محل طراحی راهبردها و استراتژی‌های کلان به جایگاه واقعی خودش برگردد و بتواند نقش واقعی خود را در تمام عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی حل کند.
وی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم نمایندگان نظارت دقیق است و با همکاری دیگر نمایندگان استان تلاش خواهیم کرد به استان کمک کنیم و امکانات لازم را به استان بیاوریم و به دوراز خشونت کلامی ، دلسوزانه برای استان کار کنیم.
فلاحی با تاکید بر اینکه ملاک برای ما صداقت است و در کنار هم کار خواهیم کرد، ادامه داد: افزایش بودجه استان و اکتفا نکردن به بودجه تصویبی، استفاده از بانوان و جوانان و میدان دادن به نخبگانی که شرایط زیست کاری و علمی در استان ندارند، از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.
در این نشست مهندس «سید غلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام گزارشی از آخرین وضعیت این نهاد در استان ارائه و منتخب مردم ایلام نیز از بخش‌های این مجموعه بازدید کرد.
انتهای پیام
captcha