بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام
کد خبر: 3879006
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام بازدید کرد و فعالیت این مجموعه را نویدبخش حل مشکل اشتغال جوانان دانست.

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام، محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان روز گذشته، 26 بهمن‌ماه در بازدید از مرکز نوآوری و شکوفایی استان ضمن گفت‌وگو با گروه‌های مستقر در این مرکز، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور، مشکل اصلی در بخش جوانان، بحث اشتغال است و مراکز نوآوری و شکوفایی استان‌ها در این مراکز نویدبخش حل این مشکل است.

در این بازدید، امیرحسین آل‌اسحاق، مدیرکل دفتر طرح‌های ملی جوانان، اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی، روح‌الله اسدی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان و سجاد سالک، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، تندگویان را همراهی کردند.

افتتاح شبکه ملی بازار جوانان کشور با نگاه ویژه به محصولات سمن‌های جوانان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شرکت در نشست ساماندهی امور جوانان و دیدار با اعضای سمن‌ها، از مهم‌ترین برنامه‌های معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر دو روزه به ایلام است.

مرکز نوآوری و شکوفایی و برنامه مشترک شتابدهی کسب‌و‌کارهای فناورانه جوانان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی ایلام در طول سال پذیرای ایده‌های مختلف است.

انتهای پیام
captcha