اعلام جزئیات راهپیمایی 22 بهمن در ایلام
کد خبر: 3877695
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
حجت‌الاسلام چراغی‌پور عنوان کرد:

اعلام جزئیات راهپیمایی 22 بهمن در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام برنامه‌های ویژه برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در استان ایلام را اعلام کرد.

اعلام جزئیات راهپیمایی 22 بهمن در ایلام
حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز 20 بهمن ماه در گفت و گو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: راهپیمایی شکوهمند روز ٢٢ بهمن که مقارن با چهلمین روز از شهادت مظلومانه شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است در ٢۵ نقطه از سطح استان برگزار می‌شود.
وی گفت: این مراسم در مرکز استان ( شهر ایلام ) ساعت ٩:٣٠ از میدان ٢٢ بهمن، خیابان آیت الله حیدری، زیرگذر رسالت تا میدان شهید کشوری برگزار می‌شود و تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم در مسیر تعیین شده اندیشیده شده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: دکتر محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در اجتماع شرکت کنندگان روز ٢٢ بهمن شهر ایلام سخنرانی خواهد کرد.
چراغی‌پور ازعموم مردم همیشه در صحنه و با بصیرت استان دعوت کرد تا یک بار دیگر با حضور حماسی و تماشایی خود در راهپیمایی عظیم یوم الله ٢٢ بهمن افتخارآفرین ظاهر شده و دشمنان را بیش از پیش ناامید کنند.
انتهای پیام
captcha