فراهم کردن حضور حداکثری در انتخابات؛ وظیفه‌ای همگانی است
کد خبر: 3877693
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
سلیمانی دشتکی:

فراهم کردن حضور حداکثری در انتخابات؛ وظیفه‌ای همگانی است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر علاقه‌ مردم به نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت، گفت: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی کشور زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آوریم.

فراهم کردن حضور حداکثری در انتخابات؛ وظیفه‌ای همگانی است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 20 بهمن ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: ۲۲ بهمن امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار عزیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به دست شقی‌ترین تروریست‌های عالم به شهادت رسید.
وی افزود: مصادف شدن چهلم این سردار بزرگ با ۲۲ بهمن که ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است بر اهمیت این روز افزوده است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که یکی از باشکوه ترین مراسمات در طول چهار دهه گذشته برگزار شود.
استاندار ایلام اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر علاقه‌  مردم به نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت و استکبار ستیزی مردم را به نشان خواهد داد.
سلیمانی دشتکی  به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در شرایط امروز کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است و همه ما وظیفه داریم زمینه این حضور حداکثری را فراهم آوریم.
وی با تاکید براهمیت تقویت فرهنگ عمومی گفت: دولت از هر تلاشی که برای تقویت فرهنگ عمومی در استان انجام شود، حمایت می‌کند و این حمایت‌ها در استان ایلام مضاعف خواهد بود.
استاندار ایلام برگزاری مراسم با شکوه اربعین را در جهت تقویت فرهنگ دینی و مذهبی عنوان کرد و گفت: مراسم اربعین در سال ۹۸ با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد و امروز نیز قرارگاه اربعین و ستاد اربعین بسیار قوی در حال فعالیت است.
انتهای پیام
captcha