قرارداد آموزشی «سرباز ماهر» در ایلام منعقد شد
کد خبر: 3876316
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

قرارداد آموزشی «سرباز ماهر» در ایلام منعقد شد

گروه اجتماعی ــ قرارداد آموزشی «سرباز ماهر» بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان ایلام منعقد شد.

قرارداد آموزشی «سرباز ماهر» در ایلام منعقد شد
به گزارش ایکنا از ایلام، مظفرعلی‌شائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام امروز 14 بهمن ماه با بیان اینکه تجربه‌های موفق همکاری با جهاددانشگاهی در برنامه‌هایی مانند افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی نویدبخش انجام این فعالیت به بهترین شکل ممکن است، اظهار کرد: استمرار و تقویت این حرکت به کیفیت و چگونگی اجرای این دوره‌ها بستگی دارد.
وی با اشاره به اهمیت مهارت‌های زندگی برای قشر جوان گفت: امیدواریم سرفصل‌های مورد نیاز به خوبی به سربازان و روند اجرا و در نهایت برگزاری موفق و تاثیرگذار آن نیز منعکس شود.
سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، نیز در این مراسم اظهار کرد: این طرح بستر مناسبی برای مهارت‌آموزی، افزایش توانمندی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.
وی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح سرباز ماهر 350 نفر سرباز وظیفه را در ۸۰ ساعت تحت پوشش آموزش‌های لازم قرار خواهد داد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام همدلی و هم‌افزایی را لازمه انجام کارهای بزرگ عنوان کرد و گفت: طرح سرباز ماهر از طرح‌های بزرگی است که می‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد و بتواند به اشتغال‌آفرینی نسل جوان کمک کند.
وی الگو سازی را وجهه‌ همت جهادگران دانشگاهی در عرصه‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: این کار مشترک با ورزش و جوانان در استان مانند تجربه‌های گذشته به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
محمدرضا تردست، معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان ایلام نیز بر ضرورت تبیین طرح در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام، اظهار کرد: سرفصل‌های این دوره آموزشی کسب و کار و مهارت‌های زندگی است که قطعا برای سربازان مفید خواهد بود.
انتهای پیام
captcha