اجرای 3500 برنامه در دهه مبارک فجر در ایلام
کد خبر: 3875304
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
حجت‌الاسلام چراغی‌پور خبر داد:

اجرای 3500 برنامه در دهه مبارک فجر در ایلام

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: طی ایام‌الله دهه فجر 3500 برنامه در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی و زیربنایی در استان ایلام اجرا می‌شود.

اجرای 3500 برنامه در دهه مبارک فجر در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی چراغی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز دهم بهمن ماه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: شعار محوری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری «انقلاب اسلامی پویا و زنده، در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» است.
وی گفت: نهضت شکوهمند و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی، چهل‌ویک سال از عمر بابرکت خود را باقوت و اقتدار طی کرده است و توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نتوانسته و نمی‌تواند خدشه‌ای به حرکت نظام اسلامی و پویایی انقلاب اسلامی وارد کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: هرچند شهادت سردار سرافراز اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضایعه دردناکی برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان بود اما شهادت سردار سلیمانی، خون تازه‌ای در رگ‌های جبهه مقاومت و ایران اسلامی در راستای دفاع از تمامیت ارضی، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت تزریق کرد و این نهضت شکوهمند تا رساندن آن به دست صاحب اصلی اش، حضرت صاحب‌الزمان (عج) باقدرت تمام در مقابل نظام استکباری بااقتدار ادامه خواهد داشت.
چراغی‌پور تصریح کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز استان با ۲۱ کمیته در مرکز استان و ۱۹ کمیته در سطح شهرستان‌های مختلف استان تحت عنوان کارگروه‌های تخصصی از آذرماه سال جاری، آغاز به کار کرد و در این راستا نیز نشست‌های متعددی با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و مسئولان کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.
وی گفت: نام‌گذاری ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با تأسی از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری به‌ویژه با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که نقشه راه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است صورت گرفته و بر این اساس برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی نیز در نقاط مختلف استان پیش‌بینی‌شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 3 هزار و 500 برنامه در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باهمت کارگروه‌های ۲۱ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان ایلام در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرا شود.
وی گفت: ماحصل اجرای تمام برنامه‌های دهه فجر، حضور گسترده و پرشکوه مردم استان ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود که همواره در طول سال‌های گذشته با حضور خود درصحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده‌اند.
چراغی پور با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن در 25 نقطه و شهر استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: سخنران مراسم ویژه ۲۲ بهمن مرکز استان در سال جاری دکتر حاجی میرزایی، وزیر محترم آموزش‌وپرورش خواهد بود که در جمع راهپیمایان و مردم فهیم و همیشه در صحنه استان ایلام حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه غرفه‌های و نمایشگاه‌های متعددی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن سال جاری باهمت دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی استان دایر می‌شود، تصریح کرد: مراسم استقبال از تمثال نمادین بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در 12 بهمن در فرودگاه شهدای ایلام، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اهتزاز 30 هزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر استان و رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح ازجمله برنامه‌های این دهه است.
چراغی‌پور با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز بین‌المللی کشور آقای «حامد شاکر نژاد» در روز شنبه بهمن در مسجد جامع شهر ایلام، عنوان کرد: کلنگ زنی و افتتاح طرح عمرانی و خدماتی، غبارروبی مزار شهدا در سطح تمامی گلزار شهدای استان، واگذاری 66 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سطح 15 بقعه متبرکه، تهیه و تولید 4 هزار و 100 دقیقه ویژه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز ایلام، برگزاری مسابقات ورزشی در استان، برگزاری نشست‌های تخصصی و بصیرتی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری خواهد بود.
انتهای پیام
captcha