جامعه امروز در زمینه ایجاد اشتغال نیازمند تغییر نگاه است
کد خبر: 3872496
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
حسینی:

جامعه امروز در زمینه ایجاد اشتغال نیازمند تغییر نگاه است

گروه فرهنگی ــ رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: جامعه امروز در زمینه ایجاد اشتغال نیازمند تغییر نگاه است و مراکز نوآوری و شکوفایی به عنوان یک هاب کارآفرینی می‌توانند این ماموریت را به خوبی انجام دهند.

جامعه امروز در زمینه ایجاد اشتغال نیازمند تغییر نگاه است
به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام امروز 28 دی ماه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان ایلام، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از کسانی که در دام بیکاری گرفتار شده‌اند فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور آن هم در رشته‌های بسیار عالی هستند.
وی دلیل این پدیده را نداشتن مهارت عنوان کرد و گفت: لزوما سرمایه نمی‌توانداشتغال بینجامد و دقت  نظر در  زندگی بسیاری از کارآفرینان بزرگ این نکته را به ما یادآوری می‌کند که می‌توان با سرمایه‌های اندک اما با استمرار و پشتکار منشاء کارهای بزرگ شد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از مرکز نوآوری و شکوفایی به عنوان یک هاب کارآفرینی نام برد و تصریح کرد: صفر تا صد فعالیت‌های پرورش ایده تا حرکت به سمت تجاری‌سازی در این مرکز انجام خواهد گرفت.
حسینی توجه به مراکز نوآوری و شکوفایی را لازمه‌ی استقرار اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: جامعه امروز در زمینه ایجاد اشتغال نیازمند تغییر نگاه است و این مراکز به عنوان اکوسیستم نوآوری می‌توانند این ماموریت را به خوبی انجام دهند.
وی ابراز امیدواری کرد مراکز نوآوری و شکوفایی بتوانند دغدغه تولید و اشتغال را در استان حل کنند.
مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام با حضور دکتر ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور ، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران استان ایلام افتتاح شد.
انتهای پیام
captcha