دهه فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن اعتقاد راسخ به نظام است
کد خبر: 3871987
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
حجت‌الاسلام فتاحی:

دهه فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن اعتقاد راسخ به نظام است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن اعتقاد راسخ به نظام بوده و در این ایام هویت اصیل انقلابی ملت ایران به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

دهه فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن اعتقاد راسخ به نظام است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز 25 دی ماه در نشست اعضای کارگروه هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر استان ایلام افزود: بر این اساس بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای فراهم شدن زمینه حضور و فعالیت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت دارد.
وی ادامه داد: دهه فجر همواره فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح عملکرد و کارنامه درخشان نظام در طول سالهای سپری شده از عمر این نهضت عظیم و الهی بوده که همواره باید از آن بهره برد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به وقایع اخیر به ویژه ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی و استقبال بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جبهه مقاومت گفت: هر زمان که حرکتی انقلابی از سوی ملت ایران خلق می شود دشمنان سعی در کمرنگ و بی اثر جلوه دادن آن دارند.
فتاحی تاکید کرد: بی تردید حضور میلیونی و غرورآفرین ملت ایران در برنامه‌های تشییع پیکر مطهر شهدای جبهه مقاومت لرزه بر اندام نظام استکباری انداخت.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: به منظور بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه هایی با رویکرد مشارکت و حضور فعال تشکل‌های دینی و هیات مذهبی در سطح استان اجرا می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام برگزاری محافل انس با قرآن، شب شعر، جلسات تبیین اهمیت فرهنگ مقاومت و برپایی نمایشگاه‌های مختلف هنری را از جمله تدابیر و تمهیدات این کارگروه عنوان کرد.
انتهای پیام
captcha