برنامه‌های کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد
کد خبر: 3871698
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
حجت‌الاسلام چراغی‌پور:

برنامه‌های کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری و اجرای سرود ۵۰۰ نفری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

برنامه‌های کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام امروز 24 دی ماه، اظهار کرد: به ‌منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های محوری این ستاد در ایام دهه مبارک فجر، اجرای سرود 500 نفری با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای سرود 500 نفری در 12 بهمن هم‌زمان با ورود امام امت به ایران اسلامی انجام‌ شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه طرح اجرای سرود 40 هزارنفری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود، افزود: این طرح به‌طور هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور در دوازدهم بهمن با اجرای سرودهای انقلابی برگزار می‌شود.
چراغی‌پور تصریح کرد: کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با حضور مدیران و اعضای این کارگروه در سطح استان ایلام تشکیل‌شده و اعضای این کارگروه هم‌اکنون در حال تدوین برنامه‌ها و اعلام آن به کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هستند.
وی با اشاره اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مساجد و فرهنگ مسجد است و باید تلاش شود که برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با محوریت مساجد و با حضور اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان برگزار شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری همایش «انقلاب و مسجد» در استان ایلام در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری مراسمات مذهبی در سطح مساجد، برگزاری جشنواره کارآفرینی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.
چراغی پور یادآور شد: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر سال جاری با مشارکت 307 کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود و محوریت این فعالیت‌ها مسجد و حضور مردم به‌ویژه نسل جوان در برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.
انتهای پیام
captcha