ارتباط فناورانه بین مجموعه‌های مختلف راه رونق کسب و کار است
کد خبر: 3861244
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
حسینی:

ارتباط فناورانه بین مجموعه‌های مختلف راه رونق کسب و کار است

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاد دانشگاهی ایلام گفت: ارتباط فناورانه و خلاقانه بین مجموعه‌های مختلف علمی و صنفی بسیاری از مشکلات موجود را در زمینه اشتغال و کسب و کار حل می‌کند.

ارتباط فناورانه بین مجموعه‌های مختلف راه رونق کسب و کار است
به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی ایلام امروز یازدهم آذر ماه در دیدار با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ایلام، اظهار کرد: ارتباط جهاد دانشگاهی با مجموعه نظام مهندسی کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ استان ایلام را در زمینه کشاورزی بالفعل کند.
وی با بیان اینکه امروز دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی باید بتوانند با ارتباط فناورانه و خلاقانه با نهادهایی مانند جهاددانشگاهی علم و دانش خود را به جامعه منتقل کنند، گفت: برگزاری استارتاپ‌ها و رویدادها بهترین راه برای تحقق این امر مهم است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام به زنجیره دانش کشاورزی در جهاددانشگاهی در قالب پژوهشکده‌های مانند پژوهشکده گیاهان دارویی، اشاره و تصریح کرد: جهاددانشگاهی آماده هرگونه همکاری با نظام مهندسی کشاورزی است.
حسینی تاکید کرد: ارتباط فناورانه و خلاقانه بین مجموعه‌های مختلف علمی و صنفی، بسیاری از مشکلات موجود را در زمینه اشتغال حل می‌کند.
عزت‌الله اکبرزاده، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها به توانمندی مهندسان جوان و دانشجویان کشاورزی بینجامد.
انتهای پیام
captcha