اربعین یک حرکت برخاسته از دل و حرکت‌های خودجوش مردمی است
کد خبر: 3857211
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
حجت الاسلام قمی:

اربعین یک حرکت برخاسته از دل و حرکت‌های خودجوش مردمی است

گروه فرهنگی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه نگاه ها به مهران معطوف به زمان حضور زائران نباشد، گفت: اربعین یک حرکت برخاسته از دل و حرکت خودجوش مردمی است.

اربعین یک حرکت برخاسته از دل و حرکت‌های خودجوش مردمی است
به گزارش ایکنا از ایلام حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز بیست و سوم آبان در همایش تقدیر از موکب داران اربعین استان ایلام اظهار کرد: مسئولان باید زیرساخت های اربعین را برای استان ایلام فراهم کنند و نگاه ها به مهران تنها معطوف به همان زمان حضور حجم زائران نباشد و در طول سال مردم مهران و ایلام را مورد توجه قرار دهند.
قمی با اشاره به اینکه اربعین یک حرکت برخاسته از دل و حرکت های خودجوش مردمی است و به برکت اربعین و مکتب عاشورا مهران در سطح جهان بلندآوازه شد، افزود: مردم همواره در این گونه برنامه ها پیشرو و پیشقدم تر از مسئولان بوده اند و هرجا مردم ورود کرده اند نتیحه کار رضایت بخش است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اربعین باید مردمی تر از گذشته باشد، اضافه کرد: مردم بیشتر و بهتر از مسئولان پای کار هستند و در برنامه های آیینی به صورت خودجوش شرکت می کنند.
وی عنوان کرد: برگزاری هر چه باشکوه تر و بهتر اربعین و ارائه خدمات مطلوب و تسهیل در تردد زائران دغدغه همه مردم، موکب داران، مسئولان و دست اندرکاران اربعین است.
انتهای پیام
captcha