تکمیل اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه رزرو حج
کد خبر: 3856283
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

تکمیل اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه رزرو حج

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

تکمیل اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه رزرو حج

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، سید‌حمید مصطفایی، مدیر حج و زیارت استان ایلام امروز، 20 آبان‌ماه اظهار کرد: هدف از فراخوان تکمیل اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه رزرو حج، این است که ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به‌‌روزرسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه با این کار علاوه بر ساماندهی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی امکان‌پذیر می‌شود، افزود: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.

مصطفایی اضافه کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل اعلام می‌شود. 

انتهای پیام
captcha