خروج ۴۰ خودرو در هر دقیقه از مهران
کد خبر: 3849642
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

خروج ۴۰ خودرو در هر دقیقه از مهران

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شاهد موج بازگشت زائران هستیم، گفت: هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج و پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ ساعت آینده بیش از ۳۶ هزار خودرو مهران را ترک کنند.

خروج 40 خودرو در هر دقیقه از مهران
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا، امروز، 21 مهر ماه در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته و تغییر تاکتیک پلیس، واحدهای گشتی که برای تامین نظم و امنیت زائران در مسیر رفت قرار داده بودیم به صورت تدریجی در مسیر بازگشت قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه 80 ایستگاه ایست و بازرسی برای تامین امنیت مسیر زائران جا گذاری شده، افزود: طرح‌های انتظام بخشی در تمامی مسیرهای منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی و همچنین جمع آوری متکدیان و رفع صد معبرها به اجرا درآمده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: کارکنان پلیس در جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران و رفع مشکلات آنها و همچنین تامین امنیت خودروها در پارکینگ‌های شهر مهران مستقر هستند.
شرفی بیان کرد: پلیس با همکاری دیگر نیروهای نظامی و تعامل با تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان شرایط خوب و بسیار آرام بخشی برای زائران فراهم کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از زائران خواست در زمان بازگشت در کنار موکب‌هایی که همکاران پلیس حضور دارند در یک نقطه امن و خارج از محدوده ترافیکی خودروی خود را پارک و با مواظبت از بار همراه و پس از استراحت لازم به طی مسیر ادامه دهند.
انتهای پیام
captcha