درآمد موقوفات ۶ استان برای زائران اربعین در مهران هزینه می‎شود
کد خبر: 3847933
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

درآمد موقوفات ۶ استان برای زائران اربعین در مهران هزینه می‎شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: درآمد موقوفات ۶ استان کشور، اربعین امسال برای خدمات‌دهی زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در مهران هزینه خواهد شد.

درآمد موقوفات ۶ استان برای زائران اربعین در مهران هزینه می‎شود
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌و‌‌المسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 15 مهرماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اربعین امسال از طریق ادارات اوقاف و امور خیریه ۶ استان کشور ۲ موکب بزرگ فرهنگی، تغذیه و اسکان در مهران راه‌اندازی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه هزینه این موکب با اجرای نیت واقفان است، افزود: به همین منظور از محل درآمد موقوفات این استان‌ها برای خدمات‌رسانی زائران امام حسین(ع) هزینه می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف ایلام با اشاره به ایجاد آشپزخانه مرکزی توسط این اداره‌کل در مهران گفت: روزانه ۱۲ هزار وعده غذا در این مکان پخت و بین زائران اربعین حسینی توزیع خواهد شد.
 
عزیزی با بیان اینکه ۲۰ تن گوشت و ۴۰ تن برنج تاکنون به این اداره‌کل از سوی خیران ارسال و کار پخت غذا نیز از فردا آغاز خواهد شد، بیان کرد: خدمات‌دهی این موکب‌ها تا یک هفته پس از برگزاری راهپیمایی اربعین و بازگشت زائران از عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان اظهار کرد: خدمات‌دهی این اداره‌کل به زائران اربعین حسینی امسال برای ششمین سال متوالی انجام و در این زمینه شمار زیادی از کارکنان اوقاف و اعضای هیئت‌های امنای امامزادگان و مساجد مشارکت دارند.
انتهای پیام
captcha