ضرورت نوآوری در خدمات‌رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 3847759
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
علی‌اکبری عنوان کرد:

ضرورت نوآوری در خدمات‌رسانی به زائران اربعین

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه ایلام گفت: بنا به جایگاه ویژه دانشگاه‌ها در سطح جامعه، اگر در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین اربعین نوآوری صورت گیرد تأثیرگذاری بهتری خواهد داشت.

ضرورت نوآوری در خدمات‌رسانی به زائران اربعین
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام امروز 14 مهرماه در نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان ایلام اظهار کرد: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان ایلام بواسطه همکاری، همراهی و همدلی بی‌مانندی که در بین آنان وجود دارد در چند سال گذشته، توانستند خدمات مناسبی در حوزه رفاهی و فرهنگی به زائرین پیاده‌روی اربعین ارائه دهند که به عنوان یک الگو و تجربه ناب مورد تأیید مقامات عالی وزارت علوم و دیگر مقامات کشوری است.
رئیس دانشگاه ایلام با درخواست از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایلام برای نوآوری در ارائه خدمات ارائه شده، تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه دانشگاه‌ها در سطح جامعه، باید در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین اربعین نوآوری صورت گیرد تا تأثیرگذاری بهتری داشته باشد.
علی‌اکبری افزود: دانشگاه ایلام در چند سال گذشته جشنواره «شین» دانشگاهیان را با محوریت اشعار کردی در مدح امام حسین (ع) و یاران وفادارش برگزار می‌کند که با استقبال خوبی مواجهه شده است.
استفاده از تجربیات سال‌های گذشته، ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر جامعه دانشگاهی استان ایلام، تجمیع موکب‌های دانشگاهیان همانند سال گذشته، رفع کاستی‌ها و مشکلات سال‌های پیشین، مستندسازی فعالیت‌ها و خدمات، توجه به کار رسانه‌ای، فعال شدن روابط عمومی‌ها، همکاری و همراهی با دانشجویان برای حضور در پیاده‌روی اربعین، استفاده از قالب‎های هنری و گفتمان‌سازی مطرح شد.
انتهای پیام
captcha