مجوز فعالیت ۱۶۱ موکب اربعین در ایلام صادر شد
کد خبر: 3845787
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

مجوز فعالیت ۱۶۱ موکب اربعین در ایلام صادر شد

گروه فرهنگی ــ رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ایلام با اشاره به ثبت و صدور مجوز ۱۶۱ موکب استان در سامانه موکب‌داران اربعین حسینی، گفت: موکب‌های مستقر در مسیرهای منتهی به مرز و همچنین مستقر در پایانه مرزی مهران از ۱۷ مهرماه آماده خدمات‌رسانی به زوار هستند.

مجوز فعالیت ۱۶۱ موکب اربعین در ایلام صادر شد
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد استان، سیدمحمد علوی‌فر، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان، اظهار کرد: تاکنون 161 موکب در ایلام در سامانه موکب‌داران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ثبت ‌شده است.
 
وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این تعداد موکب در استان ایلام صادر شده است، یادآور شد: همچنین روند صدور مجوز 9 موکب اربعین حسینی استان ایلام در دست اقدام است که با طی کردن مراحل قانونی به‌زودی مجوز فعالیت این تعداد موکب نیز صادر خواهد شد.
 
علوی‌فر با اشاره به اینکه تعدادی از موکب‌ها نیز که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند دارای نقص مدارک هستند، افزود: مدیران این موکب‌ها باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک در این سامانه اقدام کنند و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که تعداد موکب‌های ثبت‌نام‌شده در این استان به بیش از 170 موکب افزایش یابد.
 
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام با بیان اینکه فعالیت موکب‌های اربعین حسینی از 17 مهرماه سال جاری هم‌زمان با آغاز موجب رفت زوار حسینی و تردد زوار از مرز مهران آغاز می‌شود، گفت: با هماهنگی لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور آمادگی لازم در موکب‌های اربعین حسینی برای ارائه خدمات تغذیه و اسکان به زوار در این استان وجود دارد.
 
علوی‌فر با بیان اینکه در شهر ایلام موکب‌های اربعین در دونقطه از این شهر به‌صورت متمرکز دایر می‌شوند، ابراز کرد: در شهر و پایانه مرز مهران نیز موکب‌های استان‌های معین ایلام در جنب میدان اربعین پایانه مرزی مهران دایر می‌شود و به زوار اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.
 
وی عنوان کرد: موکب‌های اربعین در بازه زمانی 5 تا 16 مهرماه در مرز مهران و سراسر استان ایلام برپا می‌شود و از 17 مهر تا سوم آبان ۹۸ خدمات‌رسانی به زائران حسینی شامل اسکان، تغذیه، پذیرایی و خدمات فرهنگی توسط استان‌های معین و موکب مردمی استان ایلام ارائه خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha