کنگره 3000 شهید ایلام نقطه‌ای‌‌ عطف در ترویج فرهنگ شهادت است
کد خبر: 3827468
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
در نشست شورای مشورتی ایثارگران عنوان شد؛

کنگره 3000 شهید ایلام نقطه‌ای‌‌ عطف در ترویج فرهنگ شهادت است

گروه فرهنگی - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه کنگره 3 هزار شهید ایلام نقطه‌‌ای عطف در نرویج فرهنگ شهادت است، گفت: موسسات و نهادهای بخش خصوصی همانند دستگاه‌های دولتی موظف‌اند بر اساس قانون برنامه ششم توسعه حداقل ۲۵ درصد از نیاز استخدامی خود را به ایثارگران اختصاص دهند.

کنگره 3000 شهید ایلام نقطه‌ای‌‌ عطف در ترویج فرهنگ شهادت است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 24 تیر ماه در نشست شورای مشورتی ایثارگران بر اهمیت تکریم خانواده های ایثارگر تاکید و اظهار کرد: کنگره عظیم ۳۰۰۰ شهید استان نقطه عطفی در ترویج این فرهنگ مقدس است که انشالله در استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای رفع مشکلات جامعه ی ایثارگری استان و خانواده‌های آنان صورت گرفته است، تصریح کرد: در تلاش هستیم مشکلات خانواده های ایثارگران را با تعامل با بنیادها و سازمان های غیر دولتی نیز برطرف کنیم چرا که خانواده شهدا و ایثارگران حق عظیمی بر گردن نظام و کشور دارند و همه ما موظف به تکریم این قشر عزیز هستیم.
استاندار با تاکید بر اینکه شرکت ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی همانند دستگاه‌های دولتی موظف‌اند بر اساس قانون برنامه ششم توسعه حداقل ۲۵ درصد از نیاز استخدامی خود را به ایثارگران اختصاص دهد، گفت: موضوع درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران باید در مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی پیگیری و اقدام لازم توسط بنیاد شهید و امرور ایثارگران استان جهت ارائه رایگان خدمات درمانی به این عزیزان صورت گیرد.
سلیمانی خواستار صدور بلیط تخفیف دار قطار برای ایثارگران از طریق وزارت راه و شهرسازی شد و گفت:  همه دستگاه ها و ارگانها پیگیر رفع مشکلات ایثارگران باشند و  تکریم و تجلیل و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه کاری خود قرار دهند.
انتهای پیام
captcha