کاروان خدام ‌رضوی وارد ایلام شد
کد خبر: 3826141
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

کاروان خدام ‌رضوی وارد ایلام شد

گروه اجتماعی ــ کاروان زیر سایه خورشید شامل ۵ نفر از خدام حرم مطهر رضوی وارد ایلام شدند و مورد استقبال گرم جمعی از مسئولان و مردم قرار گرفتند.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی وارد ایلام شد
به گزارش ایکنا از ایلام، عزیز بابایی، دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان ایلام امروز، 19 تیرماه در حاشیه مراسم استقبال از خدام رضوی در ایلام اظهار کرد: کاروان خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به استان با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند، قرائت زیارت خاصه حضرت امام رضا(ع) و مولودی‌خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان ایلام با تبریک دهه کرامت در ایلام، اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام، از امروز تا 23 تیرماه سال جاری، میزبان قدوم سفیران آستان قدس رضوی و خدام حرم مطهر حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان مقدس رضوی هستند.
وی با بیان اینکه بیش از 40 برنامه و جشن‌های زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت در نقاط مختلف استان با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حضور و غبارروبی مزار شهدا و میثاق با شهدا، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها، برگزاری جلسات و محافل مردمی، حضور در اماکن نظامی و زندان‌ها و بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران ازجمله برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید است.
بابایی یادآور شد: تلاش شده است در برنامه‌ریزی سال جاری تمام شهرستان‌ها و شهرهای استان از حضور کاروان حرم رضوی بهره‌مند باشند جشن ویژه بانوان با حضور خدام حرم مطهر رضوی ساعت 17 عصر امروز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر ایلام برگزار می‌شود.
بابایی با دعوت از عموم مردم استان برای حضور و شرکت در جشن‌های زیر سایه خورشید، عنوان کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید در حرم مطهر امامزاده سید حسن(ع) و امامزاده پیرمحمد عابد(ع) ملکشاهی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، مراسم غبار ربوی مزار شهدا گمنام بهشت رضا‌(ع) شهر ایلام با حضور خدام حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس آستان قدس رضوی در میان شور و شوق مردمی در فضایی بسیار معنوی و آکنده از عطر حرم مطهر امام رضا‌(ع) برگزار شد.
انتهای پیام
captcha