درخشش روشندل ایلامی در مسابقات قرآنی مدهامتان
کد خبر: 3554638
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

درخشش روشندل ایلامی در مسابقات قرآنی مدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از درخشش روشندل ایلامی در مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: یازدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در استان قم در رشته‌های مختلف در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان 24 تا 27 آذر سال جاری در شهر قم برگزار شد، افزود: از استان ایلام 5 نفر در رشته‌های مختلف رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر، حفظ  ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به این دوره از مسابقات اعزام‌شده بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه «مریم شفیعی» از روشندلان ایلامی ساکن شهرستان ایوان در این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم شرکت کرده بود، اضافه کرد: خانم شفیعی در این دوره از مسابقات توانست مقام دوم رشته حفظ کل قرآن کریم را در بخش خواهران کسب کند.
چراغی‌پور با اشاره به اینکه خانم شفیعی عضو کانون فرهنگی و هنری امام حسین(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایوان است، تصریح کرد: وی متولد 1369 اهل روستای جویزر شهرستان ایوان بوده که در مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استان نیز به ‌عنوان برگزیده معرفی و به مرحله کشور در استان قم اعزام شد.
وی با بیان اینکه مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان روز گذشته در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: مراسم تجلیل از این بانوی حافظ کل قرآن کریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در شهرستان ایوان در طول هفته جاری برگزار خواهد شد.
captcha