فضاسازی‌ها شهرها در دهه فجر همراه با شور و نشاط انقلابی باشد
کد خبر: 3471956
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
حجت‌الاسلام امرایی:

فضاسازی‌ها شهرها در دهه فجر همراه با شور و نشاط انقلابی باشد

گروه اجتماعی: رئیس شورای فرهنگ عمومی چرداول گفت: جشن انقلاب اسلامی در واقع تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های والای نظام است و باید در آستانه این عید انقلاب فضاسازی‌ها بر اولویت ایجاد شور و نشاط انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد امرایی، رئیس شورای فرهنگ عمومی چرداول امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: فضای شهرها و روستاها در آستانه دهه فجر  باید رنگ و بوی انقلاب بگیرند.
وی با بیان اینکه جشن انقلاب اسلامی در واقع تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های والای نظام است و باید در آستانه این عید انقلاب فضاسازی‌ها بر اولویت ایجاد شور و نشاط انقلابی باشد اضافه کرد: سعی دشمنان بر کمرنگ جلوه دادن مراسمات ایام الله دهه فجر است ولی همدلی و هم زبانی مردم و مسئولان و قرار گرفتن مردم در راس برنامه‌های این دهه نقشه‌های دشمنان را باطل خواهد کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به اهمیت انتخابات پیش رو در اسفند اشاره کرد و گفت: انتخابات از برهه‌های حساس برای کشور است و دشمنان درصدد ایجاد توطئه‌های فراوان جهت ایجاد یاس و ناامیدی دردل مردم هستند و متاسفانه عده‌ای بی‌بصیرت در داخل کشور با آنان هم نوا شده‌اند ولی مردم ایران اسلامی زیرک و با کیاست هستند و حساسیت موضوع را به درستی درک کرده‌اند.
امام جمعه چرداول، با قدردانی از زحمات دولت تدبیر و امید در به سرانجام رساندن برجام و تیم هسته‌ای گفت: پذیرش ایران هسته‌ای بزرگترین دستاورد دولت در عرصه سیاسی و بین‌المللی است و این اقتدار و جایگاه رفیع کشور نشات گرفته از پایداری ملت، درایت و کیاست دولت یازدهم و در راس آن حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول مذاکرات بوده است.
پرویز کولانی، فرماندار چرداول نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب فرهنگ‌ساز بر اساس آموزه‌های دینی است.
وی ادامه داد: نظام الهی جمهوری اسلامی ایران مرهون هدایت‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، اتحاد، همدلی و انسجام مردمی است و این عوامل باعث ثبات و استمرار انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های دشمنان شده است.
کولانی افزود: دهه فجر جشن تولد انقلابی است که ما را به بالاترین جایگاه دنیا رسانده است و در این دهه باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نسل‌های کنونی جامعه انتقال و تبیین شود.
فرماندار چرداول به برجام و دستاوردهای بزرگ آن در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: پیروزی هسته‌ای و برجام بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی و سیاست خارجی است و اراده و انسجام ملی، مقاومت ملت در برابر تحریم‌ها، منطق و تدبیر نظام در دولت تدبیر و امید و از همه مهمتر حمایت و رهنمودهای کارگشای رهبر معظم انقلاب عوامل اصلی پیروزی هسته‌ای شد.
کولانی به در پیش بودن انتخابات در هفتم اسفند اشاره و تاکید کرد: ایران اسلامی انتخابات زیادی را با حساسیت‌های خاص زمانی خود تاکنون با سربلندی پشت سر گذاشته است و همواره مردم پیروز این امتحان الهی بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: باید با تدوین و تبیین برنامه‌ها جامعه را به سوی رعایت اخلاق اسلامی تشویق و ترغیب کنیم تا شاهد رقابتی سالم و به تبع آن حماسه‌ای پرشور در ۷ اسفند ماه باشیم.
captcha