سیدمحسن موسویبلده با اشاره به جلسات قرآن اساتید پیشکسوتی نظیر استاد مروت و مولایی بیان کرد: در جلسه این استادان، بخش مربوط به مباحث علمی و عمیق تلاوت قرآن مورد توجه بود و در عین حال از بخش هنری هم غفلت نمیشد. ما خدمت استاد مروت فقط قرآن نمیخواندیم، بلکه ایشان آموزش میدادند و مطالبی را میفرمودند....
با مطالعه آیه 151 سوره بقره میتوان گفت وجود پیامبر اکرم(ص) به مثابه یک معلم و راهنما دارای چهار کارکرد و نعمت «تلاوت آیات الهی برای مردم»، «پرورش یا تزکیه مردم»، «آموختن کتاب و حکمت به مردم» و «آموزش نادانستهها به مردم» در جامعه اسلامی است.
چشمان درشتش به جملهای از علامه جعفری افتاد که روی بنری چاپ شده بود: «هدف حیات را نباید قربانی وسیله حیات نمود.» تا متوجه مفهوم جمله شد، ایستاد. رو کرد به کسانی که آنجا بودند: «عجب حرفی! این جمله مبانی آدم را عوض میکند.» به آنچه گفته بود، این را هم اضافه کرد: «حالا من باید بروم مبانیام را عوض کنم».
سیدمحسن موسویبلده با اشاره به جلسات قرآن اساتید پیشکسوتی نظیر استاد مروت و مولایی بیان کرد: در جلسه این استادان، بخش مربوط به مباحث علمی و عمیق تلاوت قرآن مورد توجه بود و در عین حال از بخش هنری هم غفلت نمیشد. ما خدمت استاد مروت فقط قرآن نمیخواندیم، بلکه ایشان آموزش میدادند و مطالبی را میفرمودند....
با مطالعه آیه 151 سوره بقره میتوان گفت وجود پیامبر اکرم(ص) به مثابه یک معلم و راهنما دارای چهار کارکرد و نعمت «تلاوت آیات الهی برای مردم»، «پرورش یا تزکیه مردم»، «آموختن کتاب و حکمت به مردم» و «آموزش نادانستهها به مردم» در جامعه اسلامی است.
چشمان درشتش به جملهای از علامه جعفری افتاد که روی بنری چاپ شده بود: «هدف حیات را نباید قربانی وسیله حیات نمود.» تا متوجه مفهوم جمله شد، ایستاد. رو کرد به کسانی که آنجا بودند: «عجب حرفی! این جمله مبانی آدم را عوض میکند.» به آنچه گفته بود، این را هم اضافه کرد: «حالا من باید بروم مبانیام را عوض کنم».