مسلمانان نباید در محکومیت اهانت به قرآن بی‌تفاوت باشند
کد خبر: 4151409
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
امام‌ جمعه موقت مهاباد:

مسلمانان نباید در محکومیت اهانت به قرآن بی‌تفاوت باشند

ماموستا سلیمان رشیدی با اشاره به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در پایتخت سوئد گفت: مسلمانان جهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم که احساسات همه را جریحه‌دار کرد، متحد عمل کرده و در برابر این‌گونه رفتارها بی‌تفاوت نباشند.

ماموستا سلیمان رشیدی، امام‌جمعه موقت مهاباد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا سلیمان رشیدی، امام‌ جمعه موقت مهاباد، ۹ تیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: توهین به مقدسات ادیان اهالی به ویژه به دین مبین اسلام و کتاب آسمانی میلیاردها مسلمان محکوم و غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در پایتخت سوئد افزود: مسلمانان جهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم که احساسات همه را جریحه‌دار کرد، متحد عمل کرده و در برابر این گونه رفتارها بی تفاوت نباشند.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: اتحاد دولت‌های اسلامی و مسلمانان در برابر رخدادهای مختلف به‌ویژه در محکومیت توهین به مقدسات، ضروری است. تکرار هتک حرمت به مقدسات آسمانی به‌ویژه همزمان با ایام مقدسه امت اسلامی، اقدامی تحریک‌آمیز، نسنجیده و غیرقابل قبول و توجیه است که باید در برابر آن ایستاد.

ماموستا رشیدی در ادامه ضمن تبریک عید قربان به عنوان نماد اطاعت محض در برابر دستورات الهی تأکید کرد: انسان در کنار عادت به گناه از پروردگار و ذات هستی دور شده و به سمت تباه و نابودی کشانده می‌شود.

انتهای پیام
captcha