مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه دیدار کرد
کد خبر: 4212850
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه دیدار کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در استان به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 اردیبهشت همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن حضور هیئت همراه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی دیدار و از نزدیک گفت‌وکرد.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری دانشمند فرزانه و عالم ربانی بر لزوم ادامه دادن راه این بزرگمرد تاکید کرد و بیان داشت: تنها در صورتی می‌توانیم قدم در راه این دانشمند وارسته قرار دهیم که ایشان را خوب شناخته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه هفته جاری به عنوان هفته معلم نام‌گذاری شده است، به نقش تاثیرگذار این قشر از جامعه در تربیت نسل جدید اشاره کرد و گفت: سرنوشت یک ملت در دست توانای معلمان قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی فرا رسیدن هفته معلم همچنین هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج را یادآور شد و گفت: هادیان سیاسی، معلمان، طلاب و به طورکلی اقشاری که با روح، ذهن و فکر مردم سر و کار دارند می‌توانند در سوق دادن جامعه به سمت سعادت نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام
captcha