سوزاندن قرآن نشانه‌ای از پوشالی بودن شعار حقوق بشر غرب است
کد خبر: 4151398
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
امام‌ جمعه ارومیه:

سوزاندن قرآن نشانه‌ای از پوشالی بودن شعار حقوق بشر غرب است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: ادعای داشتن حقوق‌ بشر با عمل به آن فرق دارد و مدعیان حقوق بشر نباید با کشتن و سوزاندن قرآن به عنوان افکار و تفکر دیگران بگویند ما صاحب شعار حقوق بشر هستیم.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌ جمعه ارومیه، ۹ تیرماأ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد نشان از عدم توجه آنان و توخالی بودن ادعای آزادی بیان در غرب است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حقوق بشر افزود: ادعای داشتن حقوق‌ بشر با عمل به آن فرق دارد و مدعیان حقوق بشر نباید با کشتن و سوزاندن افکار و تفکر دیگران بگویند ما صاحب شعار حقوق بشر هستیم. آتش زدن کتاب مقدس قرآن کریم نشانه آزادی بیان نیست، چراکه این کلام‌الله یک بیان، ایده و ‌تفکر است.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیای امروز اظهار کرد: آنها برای اینکه به امیال خود برسند با ادعای حقوق بشری، ملت‌های دیگر را تضعیف می‌کنند و خود هر جنایتی علیه بشر انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی‌ با تبریک عید سعید غدیر خم ادامه داد: در این هفته در همه جای شهر باید عظمت این روز بزرگ دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: مطالبه مهم مقام معظم رهبری از قوه قضائیه، تغییر و تحول این قوه است که با تعالی‌بخشی به اهداف و گاه با تغییر افراد می‌توان خروجی کار را در ذهن مردم به سمت رضایت بیشتر پیش برد.

وی بیان کرد: با افرادی که تخلف می‌کنند باید برخورد شود و از افرادی که در این زمینه تلاش شبانه‌روزی دارند، باید قدردانی کرد، از این‌رو به رئیس‌کل دادگستری استان بابت کسب رتبه مدیر برتر این قوه تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha