جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد
کد خبر: 4210270
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
نماینده ایلام در مجلس:

جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد

سارا فلاحی طی پیامی در پی حمله «وعده صادق» سپاه به رژیم صهیونیست گفت: ایران هرگز در مسیر ایجاد تنش و چالش برای منطقه و همسایگان خود نیست. اما در دفاع از منافع ملت با هیچ کشور و رژیمی تعارف ندارد و برای دفاع از کیان ایران بزرگ آمادگی کامل دارد.

سارا فلاحی، نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع‌رسانی سارا فلاحی، نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، طی بیانیه‌ای در خصوص پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران آمده است: جمهوری اسلامی حافظ امنیت منطقه است و هرگز در مسیر ایجاد تنش و چالش برای منطقه و همسایگان خود نیست. اما در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشور و رژیمی تعارف ندارد و برای دفاع از کیان ایران بزرگ آمادگی کامل دارد. 
 
پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مطالبه مهم مردمی بود که در سایه الطاف الهی و شجاعت نیروهای مسلح ما انجام گرفت.
 
قطعاً اگر رژیم کودک کش اسرائیل بخواهد باز پای از گلیم خود درازتر کند و به منافع ما دستیازی احمقانه نماید، با واکنش‌های سریع و شدید ایران در سرزمین‌های اشغالی مواجه خواهد شد. 
 
آمریکا نیز به‌عنوان عامل اصلی تمام جنگ‌ها و آشوب‌های منطقه‌ای و جهانی و آتش بیار این معرکه خانمان برانداز در تیررس اصلی واکنش قاطع جمهوری اسلامی خواهد بود.
 
سارا فلاحی، نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
انتهای پیام
captcha