انتخاب قوی باعث سرافرازی ایران اسلامی‌ است
کد خبر: 4202804
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

انتخاب قوی باعث سرافرازی ایران اسلامی‌ است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: انتخاب قوی، مجلس قوی و عبور از موانعی که باعث سرافرازی ایران اسلامی‌ است را در پیش خواهیم داشت.

انتخابات استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام و جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، صبح امروز، ۱۱ اسفندماه با حضور در  مدرسه توحید شهر ایلام آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پس از انداختن آرای خود به صندوق، گفت: ما مردمانی بصیر، فهیم و دانا داریم که هر کجایی که نیاز به حضورشان بوده با اقتدار و به بهترین شکل نقش خویش را ایفا کردند. چرا که پایبند به ولایت فقیه و خون شهدا هستند و حساسیتی که دنیا بر روی تک تک آرا دارند را درک می‌کنند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه مردم‌، حساسیت سرنوشت جبهه مقاومت و مظلومان جهان را درک می‌کنند، افزود: مردم ما امروز با تمام وجود برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران، حفظ امنیت کشور و رفع مشکلات به میدان می‌آیند و شایسته‌ترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتخاب قوی، مجلس قوی و عبور از موانعی که باعث سرافرازی ایران اسلامی‌ است را در پیش خواهیم داشت.

امام جمعه ایلام به حضور رأی اولی‌ها در دقایق اولیه رأی‌گیری اشاره کرد و گفت: امروز رأی اولی‌ها برای نخستین بار نقش سیاسی خود را در تاریخ شخصی خویش ثبت می‌کنند و این حضور، افتخاری برای سرنوشت آتی آنها خواهد بود که با حضور پرشور آنها در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح باعث تشکیل مجلس قوی شدند.

مردم ایلام امتحان پس داده‌اند

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در شعبه‌ی اخذ رأی دبستان توحید در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز با آغاز فرایند رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی، حضوری پرشور داشتند و موج عظیم مردم در پای صندوق‌های رأی، گویای این است که مردم به تاسی از فرمایشات ائمه(ع) که در کار خیر باید عجله کرد عمل کردند. در حال حاضر شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

وی افزود: مردم ایلام پس از خلق حماسه‌ی دفاع مقدس و اربعین و ۳۹ انتخابات در ادوار مختلف، خالق حماسه‌ی ماندگار انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند و در انتخابات امروز مردمان بصیر، باگذشت، باغیرت و امتحان پس داده‌ استان ایلام، بلوغ سیاسی خود را نشان می‌دهند.

بهرام‌نیا افزود: انتخابات جزو مسایل مهم، کارگشا و حیاتی کشور است، امروز همه‌ی دوست‌داران نظام، شهدا، مردم ولایت‌مدار این کشور و خانواده‌هایی که عِرق دینی و مذهبی دارند چشم به صندوق‌های رای دوخته‌اند و امید دارند که مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

وی اظهار کرد: از مردم ولایت‌مدار مردم استان ایلام خواستاریم که امروز با حضور پرشور موجب اقتدار نظام شوند و برای اعتلای ایران قوی، همه‌ مردم حضور داشته باشند.این مردم شایسته‌ بهترین خدمات هستند و هر قدر به مردم خدمات ارایه دهیم، نمی‌توانیم قدردان ولایت‌مداری و در صحنه بودن آنها باشیم.

استاندار ایلام در خصوص تعداد عوامل برگزاری انتخابات در استان، یادآوری کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر در ایلام عوامل برگزاری انتخابات در استان هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیز گفت: حضور مردم در ساعات اولیه انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار زد.

جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام پس از انداختن آرا به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احساسم این است که امروز صحنه‌هایی همچون دفاع مقدس تکرار شد، خیل عظیم مردم آگاه و ولایتمدار و انقلابی استان که در این شعبه شاهد آن بودیم همان صحنه اعزام رزمندگان به سمت جبهه‌های حق علیه باطل است.

وی با تاکید بر اینکه ما در همین لحظات اولیه رای گیری می‌بینیم که مردم مشت خود را بر دهان استکبار زدند، افزود: ماه‌هاست آنها کار کردند و ما هم کار کردیم، مردم در صحنه بودند، رهبر انقلاب تبیین کردند، آنهایی که تریبون در اختیار داشتند و به‌ویژه رسانه‌ها که نقش اساسی و پیش برندگی داشتند برای این حضور کار کردند و این حضور امروز تجلی پیدا کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: حضور مادران شهدا با تمثال شهدا مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و این پیام را داد که مردم، ما بچه‌هایمان را دادیم، ما با همه داشته‌ها و آمال و آرزوهایمان آمدیم و شما هم باید بیایید.

شاکرمی گفت: رسانه‌هایی که تعهد و دلسوزی بیشتری برای خودشان ایجاد کردند یک فهم باطنی و شعور معنوی نسبت به قضایا دارند و دشمن را می‌بینند.

انتهای پیام
captcha