تخلفات انتخاباتی با دقت و سرعت در شعب ویژه بررسی می‌شود
کد خبر: 4202306
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
دادستان چرداول:

تخلفات انتخاباتی با دقت و سرعت در شعب ویژه بررسی می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرداول گفت: رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخابات مجلس و رعایت اخلاق انتخاباتی توسط همگان مورد تأکید است و تخلفات انتخاباتی با سرعت و دقت در شعب ویژه در دادسرا رسیدگی می‌شود.

محمد سهراب زاده، دادستان چرداولبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، محمد سهراب‌زاده دادستان شهرستان چرداول در جمع خبرنگاران بر ضرورت اجرای صحیح، دقیق انتخابات و اجرای عدالت تبلیغات برای نامزدها تأکید و اظهار کرد: انتخابات آبروی نظام، کشور و ملت است و همگان وظیفه داریم زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنیم زیرا دشمن همچون ادوار گذشته به دنبال این است که مردم در صحنه انتخابات حضور پررنگی نداشته باشند و برای این کار دسیسه‌ها و هزینه‌های بسیاری به کار برده است.

سهراب‌زاده افزود: جلسات متعدد و منظم با ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در چرداول برگزار شده است و تلاش کرده‌ایم که از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی پیشگیری شود تا شاهد یک انتخابات پرشور و به دور از هر گونه تخلف باشیم.

وی، برخورد ضابطان دستگاه قضایی با جرائم را ضروری دانست و تأکید کرد: تخلفات انتخاباتی با سرعت و دقت در شعب ویژه در دادسرای چرداول رسیدگی می‌شود و بجد تأکید می‌کنیم از اموال عمومی و بیت‌المال، له یا علیه نامزدهای انتخابات استفاده نشود.

دادستان چرداول خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو باید مطابق توصیه رهبر معظم انقلاب همچون ادوار گذشته انتخابات از آرای مردم صیانت می‌کنیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته انتخابات پیش‌رو با سلامت و امنیت بالایی برگزار تا صحنه دیگری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرداول گفت: از عموم مردم شهرستان چرداول درخواست داریم روز ۱۱ اسفند حضوری حماسی داشته باشند و مردم و به خصوص جوانان به دور از هیجانات دوشادوش والدین و مسئولان در سرنوشت‌ خود سهیم باشند و از هرگونه رفتار و تخلفات در شعب اخذ رأی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha