انقلاب اسلامی بسترساز ظهور امام زمان(عج) است
کد خبر: 4201882
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
استاندار ایلام:

انقلاب اسلامی بسترساز ظهور امام زمان(عج) است

حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند، گفت: ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در جشن نیمه شعبانبه‌ گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، روز گذشته، ۶ اسفند‌ماه با حضور در مراسم جشن نیمه‌شعبان شهر ایلام ضمن بازدید از غرفه‌ها با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن‌های مردمی نیمه‌ شعبان گویای این است که مردمان ولایتمدار و شهید‌پرور جمهوری اسلامی ایران، عاشق و دوستدار اهل بیت‌(ع) و امام زمان(عج) هستند.

وی با اشاره به تقارن نیمه‌ شعبان با هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: این روز مبارک با هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در تقارن است. امام راحل بزرگترین مدال خدمت را بر سینه نیروی‌های اطلاعات نصب کرد که این نیروها را به‌‌ اسم سربازان گمنام امام زمان(عج) مطرح کردند.

استاندار ایلام بیان کرد: مقام معظم معظم رهبری فرمودند: «نیروهای وزارت اطلاعات مجاهدان فی‌سبیل الله و مجاهدان خاموش هستند». جا دارد که این روز را به مجاهدان خاموش که لباس خدمت و خدمتگذاری به مردم را به تن کردند تبریک عرض کنم.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با همه وجود برای ارتقای امنیت کشور تلاش می‌کنند و ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند، افزود: ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) است.
  
بهرام‌نیا با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور در جهان، گفت: موقعیت این کشور در دنیا استراتژیک است و با وجود موقعیت استراتژیک این کشور در جهان، این کشور امنیت دارد و این امنیت مرهون نیروی‌های وزارت اطلاعات است. امنیت همه‌جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مرهون نیروهای مجاهد وزارت اطلاعات است. 

بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله ۲۲‌بهمن و انتخابات، اظهار کرد: مردم با حضور پُرشور خود در یوم‌الله ۲۲بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: در بحث انتخابات حضور پُرشور مردم مدنظر است چرا که اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است و حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن زمینه‌ای برای حضور پُرشور مردم در ۱۱ اسفندماه است.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: با انسجام و همکاری اعضای ستاد انتخابات در استان، ایلام مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است و همه زیرساخت‌های فنی و ارتباطی تکمیل شده است. بنابراین وزارت کشور و اعضای ستاد انتخابات کشور وظیفه تسهیل‌گری در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

گفتنی است، جشن خیابانی نیمه شعبان در شهر ایلام با ۴۰ غرفه متفاوت شامل ایستگاه مشاوره، ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه سلامت، بازی کودک و نوجوان، توزیع نهال، عفاف و حجاب و ... در حدفاصل میدان ۲۲ بهمن و میدان امام از صبح روز گذشته، آغاز شده و تا ساعت‌های پایانی شب ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha