تأمین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف بازرسان است
کد خبر: 4201546
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

تأمین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف بازرسان است

سعید هژبری در نشست با هیئت‌های بازرسی انتخابات شهرستان دهلران گفت: تأمین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است.

سعید هژبری، معاون استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، روز گذشته، ۴ اسفندماه در نشست با هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دهلران، اظهار کرد: امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت از راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هستند و مشارکت حداکثری مورد تأکید معظم‌له است که در این زمینه همه باید با احساس مسئولیت عمل کنیم.

وی افزود: بازرسان رعایت اصل بی‌طرفی، تسلط به قانون و مقررات، نظارت بر سلامت انتخابات و تعامل با عوامل و دست‌اندکاران انتخابات را مدنظر داشته باشند.

هژبری از فعالیت ۷۷۱ نفر در هیئت بازرسی استان خبر داد و گفت: باید جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش شود و بازرسان هم باید در این عرصه نقش‌آفرینی کنند. بازرسان هر گونه گزارش و یا تخلفی را به دقت بررسی و در صورت حصول اطمینان به نماینده فرماندار در شعب اخذ رای اطلاع دهند.

هژبری بر مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: تمهیدات لازم برای این مهم در استان به همت همه عزیزان و دست‌اندرکاران انتخابات فراهم است.

انتهای پیام
captcha