تأکید اسلام برای تعالی انسان با «بهره‌وری»
کد خبر: 4199089
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
رئیس دانشگاه ایلام بیان کرد:

تأکید اسلام برای تعالی انسان با «بهره‌وری»

طاهر علی‌محمدی با بيان اينکه در اسلام «بهره‌وری» تعالی انسان و رسيدن به کمال را به همراه دارد، گفت: انسان مؤمن بايد تلاش کند با استفاده حداکثری از زمان و منابع، زمينه رسيدن به کمال را فراهم کند.

طاهر علی محمدی، دانشگاه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، طاهر علی‌محمدی، رئیس دانشگاه ایلام، امروز ۲۱ بهمن ماه در اولین جلسه کمیته بهره‌وری در دانشگاه ایلام اظهار کرد: اهتمام به بهره‌وری، يکی از علل اصلی انتخاب دانشگاه ايلام به عنوان دانشگاه برتر کشور در هجدهمين جشنواره شهيد رجايی بود.

رئيس دانشگاه ايلام تأکيد کرد: بايد سعی کنيم با برنامه‌ريزی، اصلاح ساختار و تغيير رويکردها، زمينه ارتقای سطح بهره‌وری را در دانشگاه ايلام فراهم کنيم.

احمدی، معاون پشتيبانی و منابع انسانی دانشگاه با بيان اينکه اهتمام به بهره‌وری در آموزش عالی گريزناپذير است، تصریح کرد: تحول در حکمرانی آموزش عالی، اصلاح نظام تدبير و استفاده بيشتر و بهتر از فناوری و نوآوری موجب افزايش بهره‌وری در آموزش عالی می‌شود.

معاون پشتيبانی و منابع انسانی دانشگاه با اشاره به اهداف تدوين برنامه هفتم توسعه کشور، افزود: برای اينکه از کشورهای منطقه عقب نمانيم بايد طبق برنامه رشد 8 درصدی را داشته باشيم که اين رشد در مديريت، سرمايه، منابع انسانی و فناوری اتفاق خواهد افتاد و برای تحقق اين هدف مهم اهتمام به بهره‌وری فوريت راهبردی دارد.

عضو هيئت رئيسه دانشگاه فلسفه تشکيل اين کميته را تهيه سند بهره‌وری دانشگاه ايلام عنوان کرد و گفت: 80 درصد بودجه دانشگاه ايلام به پرداخت حقوق و مزايا اختصاص دارد که با اين وضعيت چاره‌‌ای جز تهيه نقشه فرآيندی بهره‌وری دانشگاه را نداريم.

احمدی با اشاره به انجام اقدامات مختلف در زمينه بهره‌وری در سطح دانشگاه، خاطر نشان کرد: با تدابير انجام شده در سال جاری ميزان مصرف برق 18 درصد نسبت به سال گذشته کاهش يافت و صورت وضعيت سلف سرويس دانشگاه پارسال همين موقع چهار ميليارد تومان بود که امسال هم عليرغم افزايش قيمت‌ها چهار ميليارد تومان است.

معاون پشتيبانی و منابع انسانی دانشگاه ابراز اميدواری کرد به همت اعضای کميته و تدابير انجام شده شاهد ارتقای سطح بهره‌وری در دانشگاه باشيم تا دانشگاه ايلام به عنوان يک الگو در سطح استان مطرح گردد.

انتهای پیام
captcha