ظرفیت پارکینگ اربعین مهران افزایش یافت
کد خبر: 4165288
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

ظرفیت پارکینگ اربعین مهران افزایش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: امسال ۲۵ هکتار به ظرفیت پارکینگ اربعین با عنوان پارکینگ شماره ۲ اربعین برای پارک خودروهای زائران اضافه شده است.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلامبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، شامگاه شنبه، ۴ شهریورماه در جریان بازدید و پیگیری رفع نواقص پارکینگ بزرگ اربعین مهران، اظهار کرد: با افزایش ۲۵ هکتاری مساحت پارکینگ بزرگ اربعین که در قالب پارکینگ شماره ۲ صورت گرفته است، ظرفیت پارک ۲۰ هزار خودرو دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین اضافه شده است.

 وی با بیان اینکه علاوه بر افزایش ظرفیت پارک خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین، در حوزه‌های بهداشتی و خدماتی نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: در پارکینگ شماره ۱ اربعین ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۴۲۰ مترمربع و در پارکینگ شمار ۲ نیز ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۴۲۰ مترمربع در حال احداث است.

هژبری از دیگر اقدامات برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی در پارکینگ اربعین، به نصب ۲۴ برج نوری اشاره و عنوان کرد: نصب دوربین مداربسته، ایجاد روشنایی در محوطه پارکینگ و محصور کردن اطراف پارکینگ بزرگ اربعین، از دیگر اقداماتی است که برای پارک خودروهای زائرین اربعین حسینی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این پروژه را ۳۵ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: یک هزار دستگاه چراغ LED و نیز ۲۵ برج نوری، روشنایی مضاعفی را برای تأمین امنیت و امکان پارک خودرو زائران در این مکان فراهم کرده است و علاوه بر این برای برق‌رسانی و روشنایی پارکینگ اربعین تاکنون ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۸ کیلومتر شبکه فشارضعیف احداث و ۱۰ دستگاه پست توزیع نصب شده است.

انتهای پیام
captcha