وبینار «امام خمینی(ره)؛ میراث زنده» در كنيا برگزار می‌شود
کد خبر: 4145443
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

وبینار «امام خمینی(ره)؛ میراث زنده» در كنيا برگزار می‌شود

وبینار «امام خمینی(ره): یک میراث زنده» با حضور اندیشمندانی از آفریقای شرقی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در کنیا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، وبینار «امام خمینی(ره): یک میراث زنده» فردا یکشنبه، 14 خردادماه با حضور اندیشمندانی از آفریقای شرقی در بستر مجازی برگزار خواهد شد.

این رویداد آنلاین بستری برای بحث و تکریم زندگی، آموزه‌ها و تأثیر ماندگار حضرت امام خمینی(ره) با تمرکز بر کمک‌های ایشان به ایران، جهان اسلام و جنبش‌های عدالت‌خواه اجتماعی جهانی فراهم می‌کند.

ارج‌نهادن به خاطرات حضرت امام(ره) با برجسته‌ساختن کمک‌ها و دستاوردهای ارزشمند ایشان، آموزش شرکت‌کنندگان در مورد آموزه‌ها، ارزش‌ها و اصول امام(ره)، پرورش درک عمیق‌تر از انقلاب اسلامی و اهمیت آن در شکل‌دادن به چشم‌انداز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ترویج وحدت، گفت‌وگوی بین ادیان و همبستگی میان شرکت‌کنندگان فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی و بررسی ارتباط آموزه‌های امام(ره) در زمینه‌های معاصر و پتانسیل آنها برای تغییرات مثبت از اهداف برگزاری این وبینار است.

سخنرانان این وبینار از میان اساتید آفریقای شرقی به ویژه از کشورها و شهرهای منطقه ‌انتخاب شده‌اند.

میراث و رهبری امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، دیدگاه امام خمینی(ره) در باب معنویت و ایمان، دیدگاه امام خمینی(ره) در مورد عدالت و برابری اجتماعی، مقاومت و رهایی در نگاه امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) و تأثیر بین‌المللی ایشان، امام خمینی(ره) برای وحدت و گفت‌وگوی ادیان و ... از موضوعات مورد بررسی در این وبینار اعلام شده است.

شایان ذکر است، این وبینار فردا یکشنبه ساعت 10 تا 12 از طریق پلتفرم Google Meet برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha