تقدیر نماینده‌ ولی فقیه و استاندار ایلام از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی‌ قدس
کد خبر: 4134065
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

تقدیر نماینده‌ ولی فقیه و استاندار ایلام از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی‌ قدس

نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی‌قدس قدردانی کردند.

نماینده‌ی ولی فقیه و استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده‌، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه‌ ایلام و حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی‌قدس قدردانی کردند، متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در این ایام پر فیض و برکت، رحمت و رضوان الهی بر شما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ی استان ایلام که در گرامی‌داشت روز جهانی قدس همچون سال‌های گذشته با حضور حماسی و پرشکوه خود صحنه‌های زیبا و پرمعنایی از بصیرت، آگاهی و وفاداری خود در پای‌بندی به آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی)، شهدای گرانقدر و حمایت از قدس شریف را به منصه‌ی ظهور رساندید.

آری، مردم شریف و غیور استان ایلام یک‌بار دیگر ثابت کردند که در راه دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین لحظه‌ای عقب نخواهند نشست و با تمام وجود آزادی قدس‌شریف را فریاد زدند و برگ زرین دیگری را در کارنامه‌ی استکبارستیزی خود به یادگار گذاشتند.

بدیهی است که فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما همپای ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان بر هیمنه‌ی پوشالی و فرسوده‌ی رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی، چنان لرزه انداخته که آن را در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار داده است.

ضمن قدردانی از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم روزه‌دار، مومن و سرافراز استان ایلام در راهپیمایی بزرگ روز جهانی‌قدس، از درگاه خداوند متعال، سلامت، سعادت و پیروزی نهایی امت‌مسلمان بر کفر و استکبار جهانی را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) مسالت می‌نمائیم».

انتهای پیام
captcha