فراخوان تبلیغات اسلامی ایلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4133773
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

فراخوان تبلیغات اسلامی ایلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا از ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد، متن بیانیه به این شرح است:

«دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم، دارای ارزش ذاتی بوده و در تمامی مکتب‌ها و ادیان توحیدی، یک فضیلت به شمار می‌آید و از افتخارات بزرگ ملت ایران در عصر حاضر، آن است که با انقلاب اسلامی خویش، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گرفت و رهایی قدس شریف را در ردیف آرمان‌های اسلامی و انسانی خود قرار داد.

اشغال سرزمین فلسطین از سوی صهیونیست‌ها با حمایت و پشتیبانی دولت‌های ظالم و ستمگر غربی از یک سو، و وارد شدن ظلم‌ها و ستم‌ها با جنایت ها، کشتار‌ها و ددمنشی‌ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین از دیگر سو، جهان اسلام و تمامی آزادیخواهان را در برابر آزمونی بزرگ و تاریخی قرار داد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران غربی، بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غده سرطانی در پیکر جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته؛ بر این اساس باید ریشه کن گردد از این رو، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» اعلام فرمودند.

بی تردید، روز قدس، روزی است که تمامی حق طلبان، عدالتخواهان، آزادیخواهان، مظلوم پناهان و ظالم ستیزان، به صحنه می‌آیند و با شرکت در راهپیمایی ها، از جنایتکاران صهیونیستی برائت می‌جویند و همراهی و پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش می‌گذازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت سرافراز و همیشه در صحنه استان و بهره گیری وافر از فیوضات لیالی قدر، از اقشار مختلف مردم برای حضور حماسی و پرمعنا در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت همه جانبه از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین دعوت می‌نماید.

وعده ما جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۴۴

راهپیمایی مرکز استان: ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسیر چهارراه رسالت – خیابان آیت الله حیدری – میدان کشوری – بلوار آزادی – مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام».

انتهای پیام
captcha