پیام مشترک نماینده‌ ولی فقیه و استاندار ایلام به‌مناسبت روز جهانی قدس
کد خبر: 4133693
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

پیام مشترک نماینده‌ ولی فقیه و استاندار ایلام به‌مناسبت روز جهانی قدس

نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز مقدس شدند.

نماینده‌ی ولی فقیه و استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام و حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز مقدس شدند. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحانَ الَّذی أَسْرى‏ بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ [سوره اسراء آیه ۱]وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا (سوره اسراء آیه ۸۱)

قدس، فریاد کوبنده‌ مظلومیت آزادگان جهان بر سر استکبار و صهیونیسم در سرتاسر عالم است.

تدبیر هوشمندانه‌ی معمار کبیر انقلاب‌اسلامی، در تعیین آخرین جمعه‌ ماه مبارک‌ رمضان به عنوان روز قدس، نور امیدی برای وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در حمایت از مبارزان مظلوم فلسطین روشن نگاه داشت تا سبب شود مسئله‌ فلسطین و قدس‌ شریف برای همیشه در وجدان‌های بیدار عالم زنده بماند.

این اقدام امام راحل عظیم‌الشأن، نور امید را به دل مظلومان عالم تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله‌ عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار، مصمم‌تر و استوارتر کرد.

این روز نه‌تن‌ها متعلق به ملت مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه‌ آزادگان جهان است تا ندای حق‌طلبان و عدالت‌خواهان در گستره‌ عالم طنین‌انداز شود.

ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان ایلام گوش به فرمان رهبر معظم‌انقلاب اسلامی و در سایه‌ بصیرت و عزم و اراده‌ انقلابی، در این روز بزرگ در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک حماسه‌ تاریخی دیگر را در حمایت از مظلومان عالم به ثبت خواهند رساند.

ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ روزه‌داران عزیز در ماه ضیافت الهی، از مردم آگاه و بصیر استان ایلام دعوت می‌نمائیم، همگام با مردم انقلابی ایران‌اسلامی، با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی‌قدس، یکبار دیگر حمایت خود را از قدس شریف و ملت آزاده‌ فلسطین و انزجار خویش را از رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام نمایند و گامی دیگر در جهت آزادی قدس شریف بردارند».

انتهای پیام
captcha