شب‌های قدر فرصتی مناسب برای کسب فضایل الهی است
کد خبر: 4132091
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
امام جمعه موقت ایلام:

شب‌های قدر فرصتی مناسب برای کسب فضایل الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی گفت: شب‌های قدر اوج ماه مبارک رمضان و بسیار بزرگ و فرصتی مناسب برای کسب فضایل الهی و مورد تأکید اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی، امام جمعه موقت ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امام جمعه موقت ایلام، امروز، ۱۸ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزار شد، اظهار کرد: شب‌های قدر اوج ماه مبارک رمضان و بسیار بزرگ و فرصتی مناسب برای کسب فضایل الهی و مورد تأکید اهل بیت(ع) است؛ در این شب‌ها خداوند همه توبه‌کنندگان را مورد رحمت خود قرار می‌دهد.

مرادبیگی گفت: براساس روایات برجای مانده از رسول مکرم اسلام(ص)، شب‌های قدر بر امامت و ولایت ائمه اطهار(ع) تأکید دارد و حول محور و اهمیت جایگاه ولایت به‌ویژه حضرت امیرالمؤمنین(ع) و انس افراد با ولی فقیه زمان خود است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و در دیدار با مسئولان نظام در بیانات خود بر مهار تورم، بهبود معیشت مردم و رشد تولید تأکید کردند که دولتمردان در راستای موفقیت در اجرای عملی شعار امسال و دغدغه‌های رهبری باید قوانین تورم‌زا را رصد و از اجرای این قوانین جلوگیری کنند. یکی از مهم‌ترین مطالبات در سخنان مقام معظم رهبری، توجه مسئولان به سفره و معیشت مردم است در حالی که برخی از افراد و مسئولان به این موضوع و خواسته مهم توجه نمی‌کنند.

مرادبیگی یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری برخی از کارخانجات با ریال محصول خود را تولید می‌کنند و کالای خود را بر حسب دلار تلگرامی و قیمت جعلی که از سوی معاندان محاسبه می‌شود، به مردم عرضه می‌کنند که باید با این‌گونه فساد کارخانه‌ها از سوی قوای سه‌گانه برخورد و نظارت دقیق و قاطع بر آن اعمال شود.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام با بیان اینکه فروپاشی رژیم کودکش و بی‌رحم اسرائیل نزدیک است، اظهار کرد: خواسته امام راحل و شهدا نابودی رژیم صهیونیستی به‌عنوان ام‌الفساد و ریشه اصلی همه توطئه‌ها و جنگ‌افروزی‌های دنیاست. اکنون که رژیم اسرائیل درگیر آشوب‌های داخلی است، رسانه‌های جهانی خفقان گرفته‌اند، اما این رسانه‌ها، کوچکترین اغتشاش در کشور ما را در سطح جهان مخابره و بزرگ‌نمایی می‌کنند.

مرادبیگی به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال بسیار حساس و حضور همه ما در این راهپیمایی مهم و تأثیرگذار است. مردم ما با حضور پرشور در صحنه راهپمایی ضربه سنگینی به نظام سلطه خواهد زد و بار دیگر پشتیبانی قوی خود از مردم فلسطین را به جهانیان اثبات خواهد کرد. راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا تسریع در نابودی رژیم اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha