دیدار امام جمعه مهران با استاندار ایلام
کد خبر: 4131242
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

دیدار امام جمعه مهران با استاندار ایلام

امام جمعه شهرستان مهران در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان مهران با استاندار ایلام با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم و مسئولان کشوری و استانی در ایام اربعین، گفت: تلاش مجموعه مدیران استان در ایام اربعین قابل تقدیر است.

دیدار امام جمعه مهران با استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله امینی، امام جمعه شهرستان مهران امروز، ۱۴ فروردین ماه در دیدار اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان شهرستان مهران با استاندار ایلام، با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم و مسئولان کشوری و استانی در ایام اربعین گفت: تلاش مجموعه مدیران استان در ایام اربعین قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: بنده در آن ایام شاهد حضور میدانی استاندار ایلام بودم، به گونه‌ای که گردوخاک بر دوش نماینده عالی دولت در استان نشسته بود و با تلاش و زحمت فراوان همچون یک فرد عادی در میان زوار به زائران خدمت می‌کرد.

امام جمعه مهران با اشاره به اینکه خدمت به زائران تنها به تأمین آب و غذا خلاصه نمی‌شود، افزود: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته اربعین در استان ماندگار شد و صحنه‌های درخشانی در این ایام مشاهده کردیم که در گذشته سابقه نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی ادامه داد: با توجه به حجم عظیم و میلیونی زائران در طول سال به شهرستان مهران، انتظار داریم در همه جهات و ابعاد به شهرستان مهران توجه ویژه شود.

انتهای پیام
captcha