همه مسئولین باید زمینه ساز شعار سال باشند
کد خبر: 4130713
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

همه مسئولین باید زمینه ساز شعار سال باشند

امام جمعه ایلام گفت: برای پیروزی بر دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال و کمک به مردم برای اشتغال آفرینی و محرومیت‌زدایی لازم است از ظرفیت‌های فراوان استان استفاده کنیم و همه مسئولین باید زمینه ساز شعار سال باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۱۱ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) ایلام برگزارشد، اظهار کرد: امسال را مقام معظم رهبری به عنوان سال «مهارتورم و رشد تولید» نامگذاری کردند و برای پیروزی بر دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال و کمک به مردم برای اشتغال آفرینی و محرومیت زدایی لازم است از ظرفیت‌های فراوان در استان استفاده کنیم و همه مسئولین باید زمینه ساز شعار سال باشند.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد ما جمهوری اسلامی است و نظامی بی‌بدیل است که داری نعمت آزادی، عدالت، تعالی معنوی و انسانی است، و ثمره شهدای اسلام و تشییع در طول قرن‌های گذشته است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مدیران با روحیه جهادی زمینه ساز حضور کسانی باشند که می‌خواهند تولید و کارآفرینی در استان داشته باشند، افزود: زمینه سازی برای رشد تولید، شاخص ارزیابی خوبی برای مدیرانی است که با مدیریت جهادی می‌خواهند در خدمت مردم باشند و پس از گذشت چند ماه از مدیریت یک فرد به راحتی می‌توان شایستگان خدمت را از غیر آن با داشتن یا نداشتن روحیه کار جهادی، تشخیص داد.

کریمی تبار گفت: درست است ما مشکلاتی داریم، این مشکلات در مقام اجرا است و باید کمک کنیم دست به دست هم دهیم تا این مشکلات را برطرف کنیم، جوانان عزیز و نخبگان را برای مطالعه مبانی نظام جمهوری اسلامی دعوت می‌کنم، جوانان بدانند که دشمنی دشمنان، به خاطر این نقشی که جمهوری اسلامی در دنیا می‌تواند ایفا کند، است و نمی‌خواهند الگوی نظام اسلامی در دنیا تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که این نظام اسلامی می‌تواند دنیا را اداره کند، این وعده الهی به مستضعفین جهان است و دشمنی دشمنان نیز به همین خاطر است.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به ایام رحلت جانگداز حضرت خدیجه (س) یادآور شد: ما مدیون این بانوی بزرگ در مسلمان بودنمان هستیم، این بانوی بزرگ در لحظات غربت پیامبر گرامی اسلام (ص) در کنار آن حضرت ایستاد و سرمایه خود را برای ترویج اسلام در اختیار قرار داد و در لحظات سخت پیامبر (ص) را یاری کرد و تنها نگذاشت و الگوی بزرگ برای زنان و دختران ما است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر تقویت بنیان خانواده در جامعه امروز، تصریح کرد: همکاری، ایثار و همدلی اعضای خانواده و به ویژه همسران بهترین عبادت برای انسان محسوب می‌شود، حضرت خدیجه (س) الگو در ایثار و تحمل سختی‌ها برای جامعه امروزی است، اما متاسفانه برخی از زوج‌های امروزه این چنین نیستد و با کوچک‌ترین اختلافی خواستار جدایی هستند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: طبیعت نشان دهنده سرسبزی نشاط و امید به آینده است و این رویش طبیعت آیه‌ای از جانب خداوند است که به قدرت خداوند پی برده و بدانیم در فردای قیامت حاضر خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: به شکرانه نعمت‌های الهی باید ماه رمضان را روزه باشیم، حجاب را رعایت کنیم، قرآن بخوانیم و عبادت کنیم، اما روزه خواری و بی حجابی ناسپاسی از نعمت‌های الهی است و باید این افراد را آگاه کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه بیان داشت: دشمن با تمام توان برای حجاب زدایی و عفت‌زدایی قدم بر می‌دارد و برخی نیز در این مسیر گام بر می‌دارند و لازم است تا آگاه شوند و
در اغتشاشات اخیر روی واقعی کسانی که دم از آزادی زنان می‌زنند نمایان شد که چه اعمال زشتی به این بهانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha