اجرای دو برنامه قرآنی در ایلام از سوی جهاددانشگاهی
کد خبر: 4130254
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

اجرای دو برنامه قرآنی در ایلام از سوی جهاددانشگاهی

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام از اجرای دو برنامه تربیت دانشجو معلم قرآن کریم و طرح خبرنگار قرآنی در استان خبر داد.

قرآنروح‌الله پارسی، مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: دوره تربیت دانشجو معلم قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان ایلام در اردیبهشت و خرداد امسال با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار و به دانشجویان موفق پس از پایان دوره مدرک معتبر دوره از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره ۳۰ فروردین از طریق سامانه رویش جهاددانشگاهی است، تصریح کرد: حمایت مالی از فارغ‌التحصیلان دوره که در خوابگاه یا دانشگاه کلاس قرآن برگزار کنند از جمله مزایای شرکت در این دوره است. ‎

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام از برگزاری دوره خبرنگار قرآنی در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: فعالان قرآنی، مربیان قرآنی، مدیران مؤسسات قرآن، دانشجویان علاقه‌مند، علاقه‌مندان به فعالیت در خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شعبه ایلام و مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی مهلت ثبت نام در این دوره را ۳۰ فروردین و زمان برگزاری دوره را اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام و تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاددانشگاهی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha