بازدید مدیر کل ارشاد ایلام از مؤسسه قرآنی معراج آبدانان
کد خبر: 4124653
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

بازدید مدیر کل ارشاد ایلام از مؤسسه قرآنی معراج آبدانان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان از سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به شهر آبدانان و بازدید از مؤسسه قرآنی معراج خبر داد.

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از موسسه قرآنی معراج آبدانانبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، سمیه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان با بیان این خبر گفت: علی هوشمند در سفر به شهرستان آبدانان روز گذشته، ششم اسفندماه از مؤسسه قرآنی معراج شهر آبدانان بازدید کرد و طی یک گفت‌وگو با مسئول این مؤسسه در جریان فعالیت‌های دینی و قرآنی این مؤسسه قرار گرفت.

حیدری در ادامه اظهار کرد: در این دیدار که با حضور ایدی، کارشناس قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی ایلام انجام شد، عینی، مدیر مسئول موسسه قرآنی «معراج» به فعالیت‌های این مؤسسه در راستای آموزش قرآن و سایر فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی اشاره کرد و در راستای انجام فعالیت‌های مفید و آموزش و ترویج قرآن کریم در این شهرستان، درخواست حمایت‌های مادی و معنوی داشت.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی معراج از سال ۱۳۸۹ تاکنون در شهرستان آبدانان مشغول به فعالیت است و در حوزه برگزاری دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، تجوید، صوت و لحن، تربیت معلم، آموزش نونهالان و نیز برگزاری محافل قرآنی فعالیت مستمر دارد.

انتهای پیام
captcha