مردم ایران، انقلابی‌گری را به روایت رهبری و حاج قاسم می‌خواهند
کد خبر: 4121342
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
حاجی‌بابایی:

مردم ایران، انقلابی‌گری را به روایت رهبری و حاج قاسم می‌خواهند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، ایران انقلابی را به روایت شهید سلیمانی و رهبری را می‌خواهند و انقلابی یعنی شهید سلیمانی، کسی که هر آنچه که دارد فدای اسلام و ملت کند.

حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از ایلام، حمید رضاحاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، امروز، ۲۲ بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان گفت: ۴۴ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد ۴۴ سال مبارزه با جنایت‌ها و۴۴ سال دفاع جانانه از ارزش‌های این انقلاب اسلامی و مردم ایران برنده‌ی اصلی ۴۴سال زندگی این انقلاب بودند.

وی ادامه داد: امروز با این حضور گسترده مردم اعلام می‌کنم که خیمه‌ی تحریم‌ها، ایران ستیزی و مبارزه با ملت ایران و اسلام شکسته شده و امروز ملت ایران حرف آخرشان را به دشمنان زدند. آمریکا تمام تلاش خود را کرد که روی جوانان ما اثر بگذارد، اما امروز دهه هشتادی‌های کشور تکلیف آمریکا و تحریم و فتنه را تمام کردند و نشان دادند که مردم ایران مردمی هستند که کشور، اسلام و رهبرشان را دوست دارند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم ممکن است گلایه‌هایی هم داشته باشند و ما می‌پذیریم و قبول داریم که همیشه در گلایه‌ها حق با مردم است، چون این مردم هستند که حرف اول و آخر را می‌زنند، گفت: این سخن رهبری و امام عزیز و شهیدان است که مردمی که در طول تاریخ بی‌نظیرند و همه فشار‌ها و بد عمل کردن‌ها را تحمل می‌کنند، اما عقب نشینی نمی‌کنند و این مردم اگر یک روز در کنار امامشان، امام علی (ع) بودند آن امام عزیز مظلومانه به شهادت نمی‌رسیدند و این مردم اگر در کربلا بودند، امامشان را قطعه قطعه نمی‌کردند، اما امروز رهبری که خودش را قطره می‌داند در برابر علی (ع) امروز عزت‌مندانه در برابر همه دشمنی‌ها و کج خلقی‌ها و کینه توزی‌ها می‌ایستد و پیروز هم می‌شود، قرآن و امام و مسیر همان است، اما یک چیز فرق می‌کند و آن مردم هستند، مردمی که می‌دانند نه آمریکا و نه رژیم صهیونیستی و نه فرانسه و نه افرادی که در منطقه توطئه می‌کنند، طرفدار آن‌ها نیستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم ایران مردمی هستند که تاریخشان زبانزد است و در برابر همه کشور‌های دنیا به فضل الهی عمیق‌تر و تاریخی‌تر و متمدن‌تر است، گفت: این مردم ۴۴ سال ایستادند و همه سختی‌ها را تحمل کردند، ولی امروز گرانی‌ها و مسائل معیشتی مردم را اذیت می‌کند، ولی باید به گونه‌ای مدیریت کرد که مشکلات مردم حل شود.

حاجی‌بابایی افزود: آمریکا در تمام کشور‌های منطقه خیمه زده تا قیمت ارز را جا به جا کند تا بتواند بر اقتصاد اثر بگذارد و بتواند مردم ایران را مجازات کند چرا که مردم ایران یک حرف بیشتر نمی‌زنند و می‌گویند ما انسانیم و طرفدار خداییم و شهروند درجه دو نیستیم و دانش آموزان ما بر فراز تمام علوم حرکت می‌کنند وهمان دانش‌آموزانی که آمریکا در فضای مجازی به دنبال تحریف کردن آن‌ها علیه رهبری بود امروز بیدار‌تر از همیشه به میدان آمدند و در کف خیابان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه فتنه‌ آمریکا و کشور‌های اروپایی باز به نتیجه‌ای نرسید، گفت: رهبر ما مردمش را دوست دارد و حتی کسانی که اشتباه کرده‌اند را هم دوست دارد و همه مردم ایران از هر قشری فرزندان رهبر هستند. دلسوزی رهبری بر هیچکس پوشیده نیست و توطئه‌ها را خنثی کرد و پدرانه مشکلات را حل کرد و مردم اجازه نخواهند داد که کسی بین آن‌ها اختلاف بیندازد.

حاجی‌بابایی گفت: دولت موفق شد در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار در ده ماهه‌ اول هفت میلیارد دلار فراورده‌های نفتی را صادر کند و این یعنی قدرت شرکت‌های دانش بنیان که نشان می‌دهد ایران پر قدرت و پرشتاب رو به جلو حرکت می‌کند وآمریکا و کشور‌های اروپایی تمام قدرتشان را به کار گرفتند و در آخرین اخبارشان گفته‌اند که اگر اجازه دهیم ایران از این مرحله عبور کند دیگر قابل کنترل نیست و امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ملت ایران مبارزه کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه مردم ایران از انقلابشان دفاع می‌کنند و پای انقلابشان ایستادند، اما دشمن به دنبال آن است که بتواند ایران را محدود کند، می‌خواست نظامی کار کند، اما نتوانست بعد از جریان اغتشاشات می‌خواستند چند نقطه از ایران را خراب کنند، اما موفق نشدند. هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله با موشک‌های ایران را ندارد و آمریکا و اروپا بیش از خودمان موشک‌های ایران رامی‌شناسند و قدرت نظامی ایران را تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه علی رغم همه فشار‌هایی که بر اقتصاد ما وارد می‌کنند، اما از این معبر داریم عبور می‌کنیم و ملت مصمم ایستاده و با تمام توان و قدرت برای حل مشکل مقاومت می‌کند، گفت: بیکاری و مشکلات معیشتی دولت و رهبری را ناراحت می‌کند و کسی نمی‌تواند تعهد کند که روزی در کشور انسان اختلاسگر وجود نداشته باشد و در تمام زمان‌ها و تاریخ‌ها بوده، اما آنچه مهم است این است که در این کشور مسئولان فراوانی در حال خدمت به مردم هستند و مثل مردم زندگی می‌کنند و هر کسی در جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرد، اما مثل مردم زندگی نکند و در کنار مردم نباشد، این شخص با مردم نیست و از انقلاب مردم نیست بلکه در انقلاب نفوذ کرده است.

وی گفت: امروز ایران یک پارچه به پا خواست، دنیا را مبهوت کرد؛ امروز محشری در کشور بر پا شد و حضور امروز مردم خیمه دشمن را شکست. ما امروز جوانانی که اشتباه کردند را سرزنش نمی‌کنیم چرا که همه فرزندان انقلاب هستند و تعدادی از همین فرزندان امروز به میدان آمدند و همین جوانانی که آمریکا تصور می‌کرد با او حرکت می‌کنند، امروز آمدند. مگر می‌شود یک جوان ایرانی به عزت اروپا و ذلت ایران فکر کند؟

حاجی بابایی ادامه داد: مردم ایران می‌دانند که انقلاب یعنی ۴۴ سال خون دادن و سختی‌ها را تحمل کردن و قطعه قطعه شدن بچه هایشان را دیدن. انقلاب ما انقلاب امام حسین(ع) است. ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم و این را شهید سلیمانی عزیز ما گفت. مردم ایران، انقلاب به روایت شهید سلیمانی و رهبری را می‌خواهند و انقلابی یعنی شهید سلیمانی، یعنی کسی که هر آنچه که دارد فدای اسلام و ملت کند نه اسلام و ملت را فدای خود کند و برای مردم، اسلام و انقلاب حرف بزند.

وی بیان کرد: انقلابی‌گری یعنی کسی که فرمانده باشد، اما خودش اول تفنگ به دست بگیرد. این دولت ادعایش همین است و مردم می‌خواهند همانگونه که تاکنون پر توان حرکت کرده، تمام قدرتش را به کار بگیرد و مشکلات مردم را حل کند. این مردم نباید مشکل معیشت و اشتغال داشته باشند. نظام پرداخت حقوق در کشور باید عادلانه شود که نظام و رهبری به دنبال عدالت هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی 84 میلیون نفر هر کس متناسب با مسئولیتی که دارد بگویند در این انقلاب چه اتفاقی افتاده است، گفت: اول انقلاب در ایران اگر پزشک‌هایی وجود داشتند، این پزشکان یا هندی یا پاکستانی یا بنگلادشی بودند و ما حتی پزشک هم به اندازه یک دهم نیاز مردممان نداشتیم ولی امروز ایران پیشرفت‌هایی کرده است که به قطب پزشکی جهان تبدیل شده‌ایم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: امنیتی که امروز در این کشور وجود دارد، مدیون نیرو‌های امنیتی، سپاهی و ارتشی ماست که جان‌فشانی‌هایشان باعث شده کشور ما این‌چنین امن بماند. کافی است که فقط یک ساعت نیرو‌های امنیتی ما سکوت کنند، صد‌ها منطقه در کشور منفجر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha