برپایی نمایشگاه کتاب «فجر انقلاب» در فرهنگسرای کار و تعاون
کد خبر: 4119863
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

برپایی نمایشگاه کتاب «فجر انقلاب» در فرهنگسرای کار و تعاون

کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌منظور افزایش آشنايی شهروندان با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و ابعاد انقلابی شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، نمایشگاه کتاب «فجر انقلاب» را برپا کرده است.

نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، نمایشگاه کتاب «فجر انقلاب» به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌منظور افزایش آشنايی شهروندان با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و ابعاد انقلابی شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، مقابله با ترویج ناکارآمدی نظام با محور هویت دینی در راستای تقویت هویت انقلابی از 12 تا 23 بهمن‌ماه در فرهنگسرای کار و تعاون برپا شده است.

در این نمایشگاه، بیش از 100 عنوان کتاب با موضوعات و محورهای مناسبتی ایام‌الله دهه فجر و ابعاد شخصیتی و سبک زندگی امام خمینی(ره) در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 تا 17 به کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون واقع در بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66044887 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی

انتهای پیام
captcha