«سایه ناتمام» بر ویترین کتابفروشی‌ها افتاد
کد خبر: 4115572
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

«سایه ناتمام» بر ویترین کتابفروشی‌ها افتاد

سی‌و‌یکمین کتاب از مجموعه بیست‌و‌هفتی‌های انتشارات ۲۷ بعثت با عنوان «سایه ناتمام» به قلم زینب پاشاپور منتشر شد.

«سایه ناتمام» به کتابفروشی‌ها رسید

به گزارش ایکنا، کتاب «سایه ناتمام» روایت زندگی طلبه شهید فرشید فرشته‌صنیعی به قلم زینب پاشاپور و سی‌و‌یکمین کتاب از مجموعه بیست‌و‌هفتی‌ها است که به تازگی توسط انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شده چاپ و روانه بازار نشر شده است.

شهید فرشید فرشته‌صنیعی که در خانواده او را «حسین» می‌نامیدند، که در دوره متوسطه در رشته تجربی تحصیل کرده بود، تحصیلات حوزوی هم داشت و به‌ عنوان بسیجی در جبهه‌های جنگ حاضر شد و نهایتا در سال 19 فروردین سال 66 در سن بیست‌وچهار سالگی، در حالی که به‌ عنوان تیربارچی در عملیات کربلای 8 حضور داشت در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

پاشاپور در کتاب «سایه ناتمام» سعی کرده بیست و چهار سال زندگی این طلبه شهید را با استناد به خاطرات خانواده و دوستان شهید، در 152 صفحه روایت کند.

در بخشی از کتاب «سایه ناتمام» می‌خوانیم:

«آقا جون سیاسی نبود اما خیلی خوشش نمی‌آمد جز وقت‌های فوتبال بازی یا تماشای تظاهرات مردم از پشت نرده‌ها، برویم طبقه بالا. شنیدن صدای شعار مردم برای ما هیجانش بیشتر از شنیدن حرف‌های تکراری حسین‌آقا بود و خودش هم این را خوب می‌دانست. دسته‌های جلوی دانشگاه بیشتر دانشجو بودند و از روی ریختشان راحت می‌شد از مردم عادی تشخیصشان داد؛ جوان بودند و کتاب یا کلاسور دستشان بود، زن‌ها بیشتر مانتوهای گشاد تنشان بود و روسری‌های تک‌رنگشان را بزرگ زیر گلویشان گریه زده بودند و شعارهایشان را با مردها چند تکه کرده بودند و به نوبت جواب می‌دادند. انگار شعارهای تندی هم بود که هم‌کلاسی‌هایشان را به تظاهرات دعوت می‌کردند.»

«سایه ناتمام» نوشته زینب پاشاپور در 152 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهای 55 هزار تومان از طرف انتشارات 27 بعثت چاپ و راهی بازار کتاب شده است.

انتهای پیام
captcha